نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

بازی‌های Just Cause 4 و Wheels of Aurelia دو بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک خواهند بود

بازی‌های Just Cause 4 و Wheels of Aurelia را می‌توانید هفته‌ی آینده به صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید.

طبق آخرین اخبار بازی، دو بازی Just Cause 4 و Wheels of Aurelia بازی‌های رایگان هفته‌ی آینده فروشگاه اپیک خواهند بود و از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ آپریل (۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت) می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. 

بازی Just Cause 4، چهارمین نسخه از سری بازی‌های Just Cause است که توسط استودیو Avalanche Studios توسعه یافته است. بازیکنان در این نسخه باری دیگر در نقش ریکو رودریگز دوست‌داشتنی قرار می‌گیرند و در جهان باز بازی، به اکشن دیوانه‌وار مشغول می‌شوند. با‌این‌حال، این بازی در زمان انتشار خود در سال ۲۰۱۸ نتوانست آن‌چنان که باید و شاید نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. ما در بررسی خود نمره خوب ۷ را برای آن در نظر گرفتیم اما اعلام کردیم که «در مقایسه با بازی‌های جهان‌باز بزرگ سال جاری یا حتی در مقایسه با نسخه قبلی سری جاست کاز، Just Cause 4 چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد.» این بازی هم‌چنین در هر دو سرویس ایکس باکس گیم پس و Playstation Now در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

بازی Wheels of Aurelia نیز در سال ۲۰۱۶ برای اولین‌بار منتشر شد. این بازی که چندین پایان‌بندی متفاوت برای بازیکنان دارد، آن‌ها را در نقش زنی ایتالیایی در سفری جاده‌ای و هیجان‌انگیز قرار می‌دهد. بازیکنان در این بازی می‌توانند چندین شهر مختلف در شمال ایتالیا را ملاقات کنند و با افراد زیادی سر راه خود روبه‌رو شوند و در ماجراهای جالب آن‌ها از دزدی بانک گرفته تا مسابقه دادن، شرکت کنند. 

همچنین لازم به ذکر است که تا تاریخ ۲۸ فروردین همچنان فرصت دارید تا یکی از بازی‌های خوب شرلوک هولمز یعنی بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments را به رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید و در نقش این کارآگاه معروف و باهوش، به حل ۶ پرونده‌ی مختلف بپردازید. پرونده‌هایی که شامل افراد مشهوری همچون توماس ادیسون و نیکولا تسلا نیز می‌شوند. همچنین بازی Close to the Sun نیز تا تاریخ ذکر شده برای دانلود رایگان در دسترس خواهد بود. 

بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک از زمان راه‌اندازی این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ همواره بخش مهم و محبوبی از آن بوده است و طبق اعلام شرکت اپیک گیمز، آن‌ها قصد دارند حداقل تا پایان سال ۲۰۲۰ به ارائه‌ی بازی‌های رایگان هفتگی ادامه دهند. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده