نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵

ریمستر بازی Saints Row: The Third رسما تایید شد

شرکت دیپ سیلور رسما اعلام کرد که نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Saints Row: The Third در ماه خرداد برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی منتشر خواهد شد.

شایعات زیادی مبنی بر انتشار نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Saints Row: The Third برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی منتشر شده بود و امروز طبق آخرین اخبار بازی، شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) رسما این موضوع را تایید و اعلام کرد که این بازی در ۲۲ می (۲ خرداد ماه)‌ برای برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی جهان باز برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و به دلیل استفاده از طنز به‌جا در کنار گیم‌پلی لذت بخش توانست نظر طرفداران را به‌خوبی به خود جلب کند. شخصیت‌های اغراق شده و سلاح‌های بسیار متنوع و جذاب، از نکات قابل توجه بازی هستند. 

به علت اینکه استودیو Volition هم‌اکنون در حال ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Saints Row است، ساخت ریمستر نسخه‌ی سوم بر دوش استودیو Sperasoft خواهد بود. بنابر اعلام رسمی شرکت Deep Sliver (ناشر بازی) این نسخه‌ی ریمستر شده دارای تکسچر‌های بهبود یافته برای محیط‌ها، مدل‌های شخصیت‌ها و همچنین افکت‌های بازی خواهد بود و بازی از موتور نورپردازی جدیدی نیز استفاده خواهد کرد که این موارد تجربه‌ی بصری بازی را بسیار بهبود می‌دهند. علاوه‌بر این، این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی نیز می‌شود و قیمت نهایی بازی نیز ۳۹.۹۹ دلار خواهد بود. 

می‌توانید تریلر بازی Saints Row: The Third Remastered را در صفحه رسمی این مجموعه در یوتیوب تماشا کنید.

بازی Saints Row: The Third بازیکنان را در نقش رئیس یک باند در شهری مدرن قرار می‌دهد که توسط گروه پرخاشگر دیگری تهدید می‌شوند. بازی اشارات زیادی به کلیشه‌های مرسوم در ژانر اکشن-ادونچر می‌کند و در عین حال با طنزی که گاه بچگانه و گاه بسیار هوشمندانه است، می‌تواند حسابی مخاطبان را سرگرم نگه دارد. 

لازم به یادآوری است که سال گذشته نسخه نینتندو سوییچ بازی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی بازی در دسترس قرار گرفته است.

نظر شما راجع به عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Saints Row: The Third برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی چیست؟ آیا تمایل به تجربه‌ی این بازی دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده