// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

نسخه بعدی Saints Row در سال 2020 معرفی می‌شود

کلمنز کاندراتیز، مدیرعامل کوچ مدیا، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰، نسخه‌ی جدید Saints Row را معرفی می‌شود.

مجموعه Saints Row را می‌توان نسخه فانتزی‌تر و بامزه‌تر Grand Theft Auto دانست که تابه‌حال نسخه‌های مختلفی از آن روانه بازار شده است. بااین‌حال در نسل هشتم شاهد عرضه نسخه جدیدی از این مجموعه برای پلتفرم‌های نسل هشتمی نبودیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کلمنز کاندراتیز، مدیر عامل کوچ مدیا (Koch Media)، اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی نسخه جدیدی از Saints Row خواهیم بود. دراین‌میان اشاره کنم که شاید با خود بگویید دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر سری Saints Row است، اما در واقع کوچ مدیا، شرکت مادر دیپ سیلور به‌حساب می‌آید. متاسفانه اطلاعات بیشتری از نسخه جدید Saints Row در دسترس قرار نگرفته است، اما به‌نظر می‌رسد ساختار بازی همانند نسخه‌های اصلی این مجموعه باشد و شباهت کمتری به اسپین آف Agents of Mayhem دارد. کلمنز کاندراتیز دراین‌باره می‌گوید:

Saints Row، Saints Row است. هر دو بازی [اشاره به Agents of Mayhem]  شباهت‌هایی به یکدیگر دارند، اما دو بازی کاملا مستقل هستند. به‌واسطه استویو ولیشن (Volition)، تمامی سازنده‌های Saints Row را در یک استودیو داخلی درکنار یکدیگر داریم. این را بدانید که آن‌ها سرگرم ایده‌های دیگری نخواهند شد و تمرکز خود را روی نسخه بعدی Saints Row خواهند گذاشت. علاقه بسیاری به سری Saints Row داریم و در سال آینده، بیشتر در مورد نسخه جدید آن صحبت خواهیم کرد. تنها این نکته را بدانید که نسخه جدید Saints Row بزرگ و سرگرم کننده خواهد بود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در سال آینده نسخه جدید Saints Row چه ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده