نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کارگردان فیلم Saints Row مشخص شد

اف گری گری وظیفه کارگردانی فیلم Saints Row را بر عهده گرفت تا سرانجام پس از نزدیک به یک دهه احتمال ساخت این فیلم افزایش پیدا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام کارگردان فیلم Saints Row (نبرد سینت‌ها) که براساس یک بازی ویدیویی در دست ساخت است، انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اف گری گری که وظیفه کارگردانی فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) را کارنامه خود داشته و اخیرا فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) را نیز کارگردانی کرده، وظیفه کارگردانی این فیلم اقتباس شده از مجموعه بازی Saints Row را بر عهده گرفته است.

گرگ روسو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلم Saints Row، دومین فیلم براساس یک بازی ویدیویی است که روسو وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد. او در حال حاضر با شرکت برادران وارنر برای نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) نیز قرارداد همکاری امضا کرده است.

F. Gary Gray

فیلم Saints Row توسط Koch Films ساخته خواهد شد. این استودیوی فیلمسازی به‌همراه Deep Silver بخشی از شرکت Koch Media هستند که حقوق بازی Saints Row و استودیوی آن را پس از ورشکستگی THQ خریداری کرده بود. با این حال، گروه THQ Nordic AB نیز بهمن سال ۹۶ از خرید سهام Koch Media خبر داده بود. خبرها و کار ساخت فیلم Saints Row به حدود یک دهه قبل باز می‌گردد که در سال ۲۰۰۹، فیفتی سنت، رپر معروف آمریکایی اعلام کرد که در حال کار روی ساخت فیلمی براساس این مجموعه است. تا به امروز چهار شماره از بازی Saints Row منتشر شده‌اند، اما مشخص نیست که فیلم آن قرار است اقتباس از کدامیک از داستان این چهار شماره باشد.

همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری در فیلم Saints Row اعلام نشده و مشخص نیست که مراحل ساخت این فیلم در چه زمانی آغاز خواهد شد و همچنین تاریخ اکرانی نیز تا به امروز برای آن اعلام نشده است. علاوه بر این، فیلم Saints Row هنوز دارای یک ناشر نیز نیست و احتمالا Koch Films به زودی گفتگوی با کمپانی‌های هالیوودی را برای فروش حق اکران این فیلم را آغاز خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده