نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران فیلم Candyman به علت ویروس کرونا عقب افتاد

فیلم Candyman جدیدترین فیلمی است که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا قرار است با تاخیر به‌روی پرده‌های سینما برود.

شیوع ویروس کرونا تا به امروز باعث عقب افتادن بیشتر فیلم‌های نیمه اول سال ۲۰۲۰ و همچنین بخشی از فیلم‌های نیمه دوم سال جاری میلادی شده است و این فهرست همچنان در حال گسترش است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کرونا باعث عقب افتادن فیلم دیگری شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM اعلام کردند که بازسازی فیلم Candyman (کندی من) به علت شیوع ویروس کرونا دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود و حال این فیلم ترسناک با حدود چند ماه تاخیر اکنون برای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ فیلم کندی من قرار است به‌جای فیلم Praise This، دیگر فیلم یونیورسال اکران شود که در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم عاشقانه و موزیکال اعلام نشده است.

اگرچه عقب افتادن اکران فیلم Candyman ممکن است برای طرفداران فیلم‌های ترسناک و این مجموعه ناامید کننده باشد، اما در مقایسه با دیگر فیلم‌های یونیورسال این فیلم با تاخیر طولانی مدتی مواجه نشده است. پیش از این اکران انیمیشن Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو) و فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9) تا یک سال عقب افتادن بودند و همچنین فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) نیز قرار است در پاییز امسال اکران شود. انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) نیز قرار است همزمان با اکران آمریکا، طی این هفته از پلتفرم‌های دیجیتالی نیز منتشر شود که در واقع سنت شکنی بزرگی در ساختار انتشار فیلم‌های بلاک‌باستری یونیورسال ایجاد کرده است.

یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس، کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت، از جمله بازیگرانی هستند که در  فیلم Candyman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، به‌عنوان تهیه‌کننده و مشاور در این فیلم ترسناک حضور دارد. وظیفه کارگردانی فیلم کندی‌من نیز بر عهده نیا داکوستا، کارگردان فیلم Little Woods (لیتل وودز)، بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده