نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

کارگردان ریبوت فیلم Candyman مشخص شد؛ اعلام تاریخ اکران فیلم

کمپانی یونیورسال پیکچرز و MGM کارگردان و تاریخ اکران ریبوت فیلم Candyman (کندی من) را رسما تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از بازسازی فیلم Candyman (کندی من) منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی یونیورسال پیکچرز و MGM اعلام کردند که جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون)، وظیفه دارد تا به‌عنوان تهیه کننده، بازسازی این فیلم ترسناک کلاسیک دهه ۹۰ میلادی را در قالب یک دنباله معنوی به روی پرده‌های سینما بیاورد. حال نیا داکوستا، کارگردان فیلم Little Woods (لیتل وودز)، کارگردانی ریبوت فیلم Candyman را بر عهده گرفته است. همچنین کمپانی یونیورسال پیکچرز و MGM اعلام کردند که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیل در بیانیه منتشر شده در رابطه با این فیلم گفت:

فیلم اصلی نقطه عطفی به‌عنوان نمایندگی در حضور سیاه پوستان در فیلم‌های ترسناک بوده است. در کنار فیلم Night of the Living Dead (شب مردگان زنده)، فیلم Candyman یکی از منابع الهام اصلی من برای فیلمسازی بوده است و این فیلم فرصتی برای شخص مستعد و جسور جدیدی مثل نیا است تا کارگردانی این پروژه واقعا هیجان انگیز را بر عهده بگیرد. ما افتخار می‌کنیم که قرار است فصل بعدی داستان کلایو بارکر افسانه‌ای را در فیلم Candyman به مخاطبان جدید ارائه کنیم.

با اینکه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات بازسازی فیلم Candyman در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، اتفاقات این فیلم در شهر شیکاگو شروع شود و تمرکز آن روی آغاز کار کندی من باشد که در طی آن، یک پسر سیاه‌پوست برده است که پس از یک سری اتفاقات یکی از دستانش برای مجازات بریده و با یک قلاب جایگزین می‌شود و در ادامه او در عسل غلطانده می‌شود و پس از آن توسط نیش زنبورها به قتل می‌رسد. انتظار می‌رود که به زودی روند استخدام بازیگران بازسازی فیلم Candyman آغاز و فیلمبرداری و تولید این فیلم طی سال آینده میلادی انجام شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده