نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: شخصیت ایجنت کارتر در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD حضور دارد

طبق شایعات منتشر شده، در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD ممکن است شاهد حضور شخصیت ایجنت کارتر باشیم.

ادامه این خبر ممکن است پایان فصل ششم سریال Agents of SHIELD را برای شما فاش کند

.

.

.

به‌تازگی پخش فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) با یک کلیف هنگر به پایان رسید و حال بسیاری در انتظار شروع پخش فصل هفتم این سریال هستند که قرار است فصل پایانی آن باشد. فصل ششم سریال ماموران شیلد با سفر به دهه ۳۰ به پایان رسید که در پایان شاهد رونمایی از نسخه LMD شخصیت ایجنت کولسن نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیتی غیر منتظره ممکن است در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD حضور داشته باشد. طبق شایعه‌ای که اخیرا FandomWire منتشر کرده، شخصیت ایجنت کارتر قرار است در فصل پایانی این سریال حضور داشته باشد. این خبر اگر درست باشد به این معنا است که بار دیگر قرار است شاهد حضور هایلی اتول در نقش پگی کارتر در دنیای سینمایی مارول باشیم که اینبار قرار است نسخه متفاوتی از این شخصیت را مشاهده کنیم.

Agents of SHIELD

درواقع پگی کارتر در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD حدود ۱۰ سال جوان‌تر از نسخه این شخصیت در فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو) خواهد بود و بدون شک مواجه شدن و ملاقات این شخصیت با ایجنت می و دیزی جانسون (کواک) می‌تواند جالب باشد. همچنین این موضوع نشان می‌دهد که سریال Agents of SHIELD بدون درنظرگرفتن اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، مسیر خود را پیش گرفته و قرار نیست شاهد تاثیرات این دو فیلم در فصل هفتم و پایانی این سریال نیز باشیم.

 مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتمسریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت فصل پایانی سریال ماموران شیلد نیز مانند ۶ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده که مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری آن به پایان رسیده بود که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC منتشر شود. پیش از این ایجنت کارتر داری سریال مستقل خود بود که سریال Agent Carter پس از دو فصل لغو شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده