// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

سونی و ناتی داگ در تلاش هستند تا The Last of Us Part 2 را هرچه‌زودتر عرضه کنند

نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part 2، به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که سونی و ناتی داگ سخت در تلاش هستند تا این بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه کنند.

اگر بازی The Last of Us Part II تاخیر نمی‌خورد، تقریبا یک ماه و نیم دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. این در حالی است که ناتی داگ و سونی، به‌ترتیب سازنده و ناشر The Last of Us Part 2، مدتی پیش بود که اعلام کردند بازی در تاریخ نامشخصی عرضه خواهد شد و تاخیر خورده است. همچنین در ادامه هزینه کاربرانی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کرده بودند، برگشت داده شد. 

بااین‌حال کاربران منتظر اعلام تاریخ انتشار تازه‌ای از سوی تیم سازنده هستند. طبق جدیدترین اخبار بازی، نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part II، به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که سونی و ناتی داگ سخت در تلاش هستند تا بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه کنند. متاسفانه حتی بازه زمانی انتشار بازی هم مشخص نیست و هم‌اکنون The Last of Us Part 2 در فروشگاه پلی استیشن هم قرار ندارد و حذف شده است. 

The last of Us part 2

در انتها نیل دراکمن یک تریلر ساخته شده توسط هواداران از بازی The Last of Us Part 2 را به اشتراک گذاشته است که در ادامه می‌توانید آن را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده