نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

استودیوی گوریلا گیمز در فهرست مشاغل مورد نیاز خود از هشتگ PS5 استفاده کرد

گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon: Zero Dawn، در توییتی درخصوص فهرستی از مشاغل مورد نیاز استودیو، از هشتگ PS5 استفاده، اما خیلی سریع این توییت را پاک کرد.

استودیوی Guerrilla Games که بیشتر برای ساخت مجموعه بازی Killzone شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۷ بازی جهان‌باز Horizon Zero Dawn را به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش این استودیوی پرآوازه هلندی با انتشار فهرستی از مشاغل مورد نیاز خود شایعات منتشر شده مبنی‌بر احتمال عرضه دنباله Horizon: Zero Dawn را بیش از پیش تقویت کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نشانه‌های تازه‌ای از اینکه گوریلا گیمز در حال برنامه‌ریزی جهت عرضه بازی جدیدی برای کنسول پلی استیشن 5 است، به‌چشم می‌خورد. دلیل چنین حدس و ادعایی این است که ساعاتی پیش این استودیوی در حساب رسمی توییتر خود توییتی از فهرست مشاغل مورد نیاز خود را منتشر کرد. مسئلهای که توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد، استفاده از هشتگ PS5 در آن است. نکته عجیب و قابل توجه حذف ناگهانی آن تنها پس از گذشت چند دقیقه از انتشار آن بود.

استودیوی Guerrilla Games

علی‌رغم حذف ناگهانی پست منتشر شده توسط سازنده بازی Horizon: Zero Dawn، اما تصویر به‌جا مانده در فضای مجازی نشان از آن است که گوریلا گیمز به‌دنبال یک برنامه‌نویس ارشد هوش مصنوعی است. در توضیح ارایه شده آمده است که فرد مورد نظر می‌بایست توانایی ایجاد تغییر در طراحی و همچنین اجرای سیستم‌هایی که باعث ایجاد NPCهای مورد نظر است، باشد.

تمام شواهد موجود حکایت از آن دارند که استودیوی گوریلا گیمز سخت در تلاش است تا برای کنسول نسل نهم سونی یعنی پلی استیشن 5 بازی انحصاری جدیدی را روانه بازار کند.

باتوجه به موفقیت و محبوبیت بالای ساخته سال ۲۰۱۷ این استودیو یعنی Horizon: Zero Dawn و شایعات و حرف‌وحدیث‌های شنیده شده، به‌نظر می‌رسد دنباله داستان شخصیت الوی قرار است روی نسل آینده نیز همراه علاقه‌مندان باشد.

حال باید منتظر ماند و دید پلی استیشن زمانیکه از بازی‌های انحصاری نسل نهم خود رونمایی می‌کند، نامی از Horizon: Zero Dawn 2 نیز دیده می‌شود یا اینکه برخلاف پیش‌بینی‌ها گوریلا گیمز به‌دنبال خلق یک اثر کاملا جدید است. لطفا شما نیز در این خصوص نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده