// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

مجموعه کمیک‌ های جدید Horizon Zero Dawn در تابستان عرضه می‌شود

تایتان کمیکس به‌تازگی اعلام کرده که در حال تولید مجموعه کمیک‌های جدیدی با محوریت بازی Horizon Zero Dawn است.

تایتان کمیکس یکی از شرکت‌های تولید و طراحی کمیک‌های مختلف است که گیمرها شناخت خوبی روی این شرکت دارند، زیرا تابه‌امروز تایتان کمیکس کمیک‌های زیادی با محوریت بازی‌های صنعت گیم منتشر کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، تایتان کمیکس اعلام کرده است که در حال طراحی مجموعه کمیک‌های جدیدی با محوریت بازی Horizon Zero Dawn است. همچنین در ادامه مشخص شده است که Anne Toole در تیم ساخت این کمیک قرار دارد؛ شخصی‌که یکی از نویسنده‌های اصلی بازی به‌حساب می‌آید. همچنین ان مائولینا هم وظیفه طراحی تصاویر هنری بازی را برعهده دارد. در ادامه مشخص شده است که از نظر داستانی، وقایع کمیک‌های Horizon Zero Dawn پس از داستان بازی روایت می‌شود.

Horizon Zero Dawn comic

تایتان کمیکس در توضیحات کمیک هورایزن زیرو داون نوشته است:

طلانا، شکارچی مصمم و قوی، در تلاش است که پس از ناپدید شدن الوی، دوست معتمد خود، هدفش را پیدا کند. زمانی‌که تهدید مرموزی آشکار می‌شود، وی دست به کار می‌شود تا آن را شناسایی و نابود کند. این در حالی است که طلانا متوجه نسل جدیدی از ربات‌های قاتل می‌شود که وارد سرزمین شده‌اند. 

اولین شماره از این کمیک در تاریخ یک مرداد ماه (۲۲ جولای) با قیمت چهار دلار منتشر می‌شود. همچنین یک کمیک پیش درآمد هم در نظر گرفته شده است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه (دو مِی) و رویداد Free Comic Book Day 2020 عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آن دسته از کاربرانی هم که هنوز موفق به تجربه‌ی بازی نشده‌اند، می‌توانند در تابستان سال جاری منتظر نسخه کامپیوتر Horizon Zero Dawn Complete Edition روی استیم باشند


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده