// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

THQ Nordic استودیوی Nine Rock Games را راه‌اندازی کرد

شرکت THQ Nordic پس از آن‌که تعدادی از استودیوها را خریداری کرد، هم‌اکنون دست به افتتاح یک استودیوی جدید به نام Nine Rock زده است.

به گزارش Gamesindustry، شرکت THQ Nordic استودیوی Nine Rock Games را به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود راه‌اندازی کرده است؛ استودیویی که در حال کار روی یک پروژه‌ی جدید است. این اخبار با توجه به این‌که THQ Nordic در چند سال گذشته مشغول به تصاحب تعداد زیادی از استودیوهای بازی‌سازی بوده است، چندان دور از انتظار و غیر منتظره نبود.

Nine Rock Games در براتیسلاوا، پایتخت اسلوواکی بنیان‌گذاری شده است و ریاست آن بر عهده‌ی دیوید دورکاک است که تجربه‌ی کار به‌عنوان مدیر پروژه‌ی بازی DayZ را در کارنامه دارد. به جز DayZ، باقی تیم روی بازی‌هایی همانند Soldier of Fortune 3 و Chaser کار کرده‌اند. با توجه به تجربه‌ی قبلی این تیم، احتمال دارد که بازی‌ای که هم‌اکنون روی آن کار می‌کنند نیز یک بازی بقای PvP مشابه با فرمول DayZ باشد.

Darksiders Warmastered Edition

در چندسال اخیر، به‌نظر می‌رسد که شرکت THQ Nordic همه‌ی چیزهایی که می‌تواند را خریده است! در فوریه‌ی ۲۰۱۹، آن‌ها استودیوی Warhorse Studios، سازنده‌ی Kingdom Come: Deliverance را خریداری کردند و کمی بعد هم چندین میلیون‌ دلار برای خرید استودیوهای بیشتر، سرمایه‌ جذب کردند. در ماه می ۲۰۱۹ THQ Nordic ادعا کرد که ۸۰ بازی متفاوت در دست ساخت دارد و پس از آن هم به خرید استودیوهای بیشتری پرداخت. با این‌که به‌نظر می‌رسد بعضی بازی‌ها همانند Dead Island 2 به این زودی‌ها منتشر نشوند، THQ Nordic هم‌چنان به انتشار و معرفی بازی‌ها در طول سال گذشته ادامه داده است. Remnant: From the Ashes که در ماه آگوست ۲۰۱۹ منتشر شد، یک بازی قابل توجه بود.

در نهایت هم THQ Nordic با بازی‌هایی همانند بازی Metro Exodus به موفقیت رسید تا نشان دهد که عزم خود را برای تبدیل شدن به یکی از ناشران بزرگ بازی، جزم کرده است. این بازی این هفته بالاخره روی Steam هم منتشر می‌شود. تعدادی بازی دیگر نیز در لیست بازی‌های آینده‌ی این شرکت قرار دارند که شامل ریمسترهای مختلف تا تجربه‌های جدید همانند Man Eater می‌شوند. آن‌ها هم‌چنین نشان دادند که مشکلی با ریسک کردن ندارند و بازی Darksiders Genesis را منتشر کردند که به سبکی دیابلو مانند، به مجموعه‌ی Darksiders پرداخته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده