نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

بازی موبایل Nier Re[in]carnation معرفی شد؛ انتشار گزارش فروش بازی Nier: Automata

اسکوئر انیکس با انتشار تریلری از بازی موبایل Nier Re[in]carnation رونمایی کرد و در کنار آن به اعلام گزارش فروش بازی Nier: Automata پرداخت.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، امروز شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در طی رویدادی، با انتشار تریلری از بازی Nier Re[in]carnation رونمایی کرد. این بازی موبایل نقش آفرینی ژاپنی جدیدترین بازی این سری محسوب می‌شود که به‌صورت رایگان همراه با پرداخت‌های درون برنامه‌ای قرار است برای اندروید و IOS منتشر شود. بازی Nier Re[in]carnation توسط استودیو Applibot توسعه خواهد یافت و کار طراحی شخصیت‌های بازی نیز برعهده‌ی بخش هنری استودیو Cygames یعنی Cydesignation خواهد بود. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی از سوی سازندگان اعلام نشده است. شما می‌توانید در انتهای این مطلب تریلر منتشر شده از این بازی موبایل جدید را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن به ما بگویید. 

در کنار این مورد و در دیگر اخبار بازی منتشر شده، اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرد که بازی Nier: Automata تا به امروز موفق شده تا ۴.۵ میلیون نسخه فروش کند. این فروش شامل هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی بازی روی تمامی پلتفرم‌های منتشر شده، می‌شود. مسلما این میزان از فروش برای بازی Nier: Automata بسیار چشم‌گیر است و خبر از موفقیت تمام و کمال آن می‌دهد چرا که بازی‌های هنری و فلسفی این چنینی چندان همه‌پسند نیستند، اما از قرار معلوم ساخته‌ی استودیو پلاتینیوم گیمز حسابی به مذاق طرفداران سبک هک اند اسلش خوش آمده است. 

این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 منتشر شد و کمی بعد به ایکس باکس وان و پی سی نیز راه یافت و توانست تحسین منتقدان را در پی داشته باشد. بسیاری از طرفداران این بازی را شاهکار یوکو تارو، سازنده‌ی بازی می‌دانند که به خوبی از ترکیب عناصر منحصر به فرد خود  با گیم‌پلی جذاب و اعتیاد آوری که امضای کار استودیو پلاتینیوم‌گیمز است، معجونی دلچسب را ارمغان آورد. 

در طی رویداد امروز اسکوئر انیکس، این شرکت همچنین از بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 رونمایی کرد

در نهایت شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی موبایل Nier Re[in]carnation را تماشا کنید و نظرات خود را درمورد این بازی و آمار فروش بالای بازی Nier: Automata به ما بگویید.

دانلود از آپارات

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده