نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

اسکوئر انیکس از بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 رونمایی کرد

اسکوئر انیکس در خلال رویداد امروز خود در ژاپن از بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، نسخه بهبود یافته بازی Nier رسما تایید و معرفی شده است. براساس اطلاعاتی که توسط توسعه دهندگان این بازی منتشر شده، ...NieR Replicant ver.1.22474487139 یک نسخه بازسازی شده یا ریمستر بازی NieR Replicant نبوده و به‌عنوان یک آپگرید برای بازی اصلی خود مطرح خواهد بود. به همین دلیل است که این نام عجیب برای آن در نظر گرفته شده است. در کل این نسخه یک آپدیت برای بازی اصلی NieR Replicant محسوب می‌شود که المان‌ها و عناصر متنوعی به آن افزوده شده است.

البته که همه با دیدن نامی که به این بازی یوکو تارو داده شده متعجب خواهند شد، اما در هر حال بازی NieR Replicant برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی (از طریق استیم) منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی اعلام نشده است، اما یکی از نکات قابل توجهی که درباره آن وجود دارد این است که آهنگساز نسخه اورجینال این بازی یعنی Keeichi Okabe نیز مجدداً برای ساخت این بازی بازگشته و ضمن ضبط مجدد موسیقی متن اصلی بازی، چند ترک جدید را نیز به آن اضافه کرده است.

تا اینجای کار می‌دانیم که این بازی توسط استودیوی Toylogic در توکیو ساخته شده که سابقه فعالیت روی نسخه 3DS بازی‌های Dragon Quest XI ،The Evil Within و Happy Wars را در کارنامه دارد.

شما می‌توانید تریلر معرفی بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی NieR Replicant آغازکننده‌ی مجموعه‌ی NieR در سال ۲۰۱۰ محسوب می‌شود که به کارگردانی یوکو تارو در استودیوی Cavia ساخته شده بود. در واقع Replicant نسخه پلی استیشن 3 بازی NieR بود که در ژاپن عرضه شده بود. این بازی یک نسخه دیگر به‌نام Gestalt نیز داشت که با یک پروتاگونیست قدیمی‌تر عرضه شده بود. با‌این‌حال، این مجموعه چند سال بعد و با انتشار بازی NieR: Automata به حداکثر محبوبیت خود دست پیدا کرد. بازگشت به گذشته و تجربه بازی اول این مجموعه می‌تواند برای طرفداران آن جالب باشد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده