نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

مسابقات OGA Dota PIT Minor چهارمین ماینور فصل ۲۰-۲۰۱۹ خواهد بود

مسابقات OGA Dota PIT Minor به‌عنوان چهارمین ماینور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 معرفی شد.

اوایل هفته‌ی جاری مسابقات StarLadder ImbaTV Season 3 Minor با پیروزی Team Aster به پایان رسید و حالا در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تورنمنت OGA Dota PIT Minor به‌عنوان رویداد ماینور بعدی معرفی شده است. چهارمین ماینور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 در بازه‌ی زمانی ۴ تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۳ تا ۲۶ آوریل ۲۰۲۰) در سالن اسپالادیوم آرنا واقع در اسپلیت، دومین شهر بزرگ جمهوری کرواسی برگزار می‌شود و در مجموع دارای ۳۰۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی و ۶۶۰ امتیازِ Dota Pro Circuit برای راه‌یابی مستقیم تیم‌ها به مسابقات اینترنشنال آتی است. قهرمان این رویداد مستقیماً به مسابقات اپیسنتر میجور راه می‌یابد و می‌تواند شانس خود را باری دیگر برای افزایش جایزه‌ی نقدی و امتیاز دریافتی امتحان کند. سازمان One Game Agency با انتشار توییت جدیدی در این‌باره گفت:

برترین تیم‌های Dota 2 دوباره به اسپلیت کرواسی بازمی‌گردند. مسابقات AMD SAPPHIRE DOTA PIT Minor در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آوریل برگزار می‌شود و تعداد ۸ تیم حرفه‌ای Dota 2 بر سر جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز Dota Pro Circuit با هم به رقابت می‌پردازند.

برای مشاهده‌ی دیدارهای مرحله‌ی مقدماتی مسابقات OGA Dota PIT Minor نیز نباید زمان زیادی را منتظر بمانیم و اگر شیوع ویروس کرونا باعث تاخیر در برگزاری آن نشود، می‌توانیم در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ (۲۹ مارس ۲۰۲۰) به تماشای آن بنشینیم. شرکت Valve اخیراً اعلام کرد که برگزاری مسابقات ESL One Los Angeles Major به‌دلیل نگرانی‌های فزاینده‌ی حاصل از ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شده است. درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا این ویروس روی سایر رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit این فصل نیز تاثیر می‌گذارد یا اینکه جای هیچ‌گونه نگرانی درباره‌ی برگزاری آن‌ها نیست و این رویدادها درست مانند مسابقات استارلدر ایمبا تی‌وی در زمان تعیین‌شده پیگیری می‌شوند.

نحوه‌ی برگزاری مرحله‌ی گروهی و اصلی مسابقات AMD SAPPHIRE DOTA PIT نیز مانند رویدادهای ماینور قبلی خواهد بود. در مرحله‌ی گروهی این رویداد ابتدا ۸ تیم شرکت‌کننده در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند و به رقابت می‌پردازند. در پایان این مرحله تیم‌ها با‌توجه‌به امتیازات خود در یکی از چهار جایگاه موجود قرار می‌گیرند و غیر از تیم‌های اول و دوم هر گروه، سایر تیم‌ها از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شوند. چهار تیم باقیمانده به مرحله‌ی اصلی مسابقات صعود می‌کنند و در براکتی دو حذفی به مصاف هم می‌روند. اکنون که نام چهارمین رویداد ماینور این فصل مشخص شده است، تنها یک ماینور دیگر باقی می‌ماند که اطلاعاتی از آن در دست نیست. طرفداران تا زمان برگزاری رویداد میجور آتی می‌توانند مسابقات Dota Summit 12 را تماشا کنند که درحال‌حاضر مرحله‌ی اصلی آن در حال پیگیری است.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده