نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲

مسابقات SL ImbaTV Dota 2 Minor با قهرمانی Team Aster پایان یافت

تیم Team Aster با پیروزی در مسابقات StarLadder ImbaTV Minor بازی Dota 2 مستقیماً به رویداد میجور بعدی راه یافت.

مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، پرونده‌ی مرحله‌ی اصلی تورنمنت StarLadder ImbaTV Minor بازی Dota 2 پس از ۲ روز رقابت هیجان‌انگیز تیم‌ها در براکتی دو حذفی به پایان رسید و نهایتاً Team Aster جام قهرمانی مسابقات را با شکست Alliance در دیدار فینال بالای سر برد. تیم Team Aster با این پیروزی برای شرکت در رویداد میجور بعدی به لس‌آنجلس سفر می‌کند تا شانس خود را برای افزایش مبلغ جایزه و امتیاز دریافتی امتحان کند. مسابقات ESL One Los Angeles Major در تاریخ ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین برگزار می‌شود و ۱۶ تیم برتر سراسر جهان را برای کسب قسمتی از جایزه‌ی نقدی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیاز Dota Pro Circuit به ماراتن سنگین و نفس‌گیری دعوت می‌کند.

هشت تیم راه‌یافته به مرحله‌ی گروهی استارلدر ایمبا تی‌وی ابتدا به دو گروه تقسیم شدند و در گروه‌هایشان به رقابت پرداختند. در این مرحله تیم Team Aster از گروه اول و تیم Gambit Esports از گروه دوم بسیار طوفانی ظاهر شدند و با پیروزی در تمام دیدارهای خود در صدر جدول گروه‌ها جای گرفتند. سهم تیم‌های Boom Esports و Alliance از دیدارهای این مرحله دو پیروزی و یک شکست بود که باعث راه‌یابی آن‌ها به مرحله‌ی اصلی شد تا در برابر Team Aster و Gambit Esports به رقابت بپردازند. دراین‌میان تیم‌های forZe Esports ،business associates ،CR4ZY و NoPing Esports به‌خاطر کسب نتایج ضعیف از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شدند و شانس رقابت در مرحله‌ی بعدی را از دست دادند. تیم Fighting Pandas که اخیراً دو بازیکن کلیدی خود را از دست داد، پس از تغییر نام به CR4ZY در رقابت‌ها شرکت کرد و Team Aster نیز از ژانگ "LaNm" ژیچنگ به‌عنوان بازیکن جایگزین در ترکیب استفاده کرد. 

نتایج مرحله‌ی گروهی مسابقات استارلدر ایمبا تی‌وی ماینور

گروه اولگروه دوم
تیمنتیجهتیمتیمنتیجهتیم
forZe Esports۱-۲business associatesNoPing Esports۲-۰Alliance
Boom Esports۲-۰Team AsterCR4ZY۲-۰Gambit Esports
Tram Aster۰-۲forZe EsportsGambit Esports۰-۲Alliance
Boom Esports۱-۲business associatesCR4ZY۱-۲NoPing Esports
Boom Esports۱-۲forZe EsportsCR4ZY۲-۰Alliance

تیم Team Aster بازی Dota 2

مرحله‌ی اصلی سومین رویداد ماینور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در دو روز پیگیری شد و تیم‌های راه‌یافته را در براکتی دو حذفی مقابل هم قرار داد. در نخستین روز مرحله‌ی اصلی مسابقات شاهد برگزاری چهار دیدار، سه دیدار در براکت بالایی و یک دیدار در براکت پایینی بودیم. در این روز تیم Alliance با نتیجه‌ی ۰-۲ مغلوب Team Aster شد و تیم Gambit Esports با نتیجه‌ی ۱-۲ از سد تیم Boom Esports گذشت. در ادامه تیم‌های بازنده‌ی دو دیدار قبل در براکت پایینی به مصاف هم رفتند که نهایتاً تیم الاینس با دو پیروزی پیاپی حریف اندونزیایی خود را در هم کوبید و آن‌ها را راهی خانه کرد. دیدار نهایی روز اول نیز تیم‌های Gambit Esports و Team Aster را مقابل هم قرار داد که تیم Team Aster در دو بازی تماشایی به کار رقیبش در براکت بالایی پایان داد و به فینال راه پیدا کرد. در آخرین روز نیز دیدارهای «فینال براکت پایینی» و «فینال بزرگ» پیگیری شد. در فینال براکت پایینی تیم الاینس با نتیجه‌ی ۰-۲ بر تیم گمبیت غلبه کرد تا به دیدار نهایی راه یابد، اما در فینال نتوانست حریف Team Aster شود و با نتیجه‌ی ۱-۳ شکست خورد. شما می‌توانید تیم‌های برتر مسابقات استارلدر ایمبا تی‌وی ماینور و جوایز و امتیازات اهدا شده را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید. 

رتبهتیممبلغ جایزهامتیاز
اولTeam Aster۷۲.۰۰۰ دلار۱۴۰
دومAlliance۶۰.۰۰۰ دلار۱۲۰
سومGambit Esports۵۴.۰۰۰ دلار۱۱۰
چهارمBoom Esports۴۲.۰۰۰ دلار۹۰
پنجم-ششمforZe Esports | CR4ZY۲۴.۰۰۰ دلار۶۰
هفتم-هشتمbusiness associates | NoPing Esports۱۲.۰۰۰ دلار۴۰


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده