نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳

شورانرهای سریال Y: The Last Man با شبکه FX قطع همکاری کردند

شورانرهای سریال Y: The Last Man اعلام کردند که از این سریال جدا شده‌اند و دیگر با شبکه FX همکاری نخواهند کرد. 

ماه بهمن سال گذشته بود که شبکه FX از ساخت سریالی براساس کامیک Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) خبر داد و اعلام کرد که مایکل گرین، نویسنده سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و ایدا کروال، نویسنده سریال Luke Cage (لوک کیج)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. همچنین اعلام شد که سریال Y: The Last Man احتمالا در سال ۲۰۲۰ از شبکه FX منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گرین و کروال خبر از جدایی از این سریال داده‌اند. کروال اخیرا با انتشار توییت و بیانیه‌ای در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که او و گرین که به‌عنوان شورانر در آن حضور داشته‌اند، به علت اختلاف نظر و عقیده با شبکه FX از این پروژه جدا شده‌اند. این اتفاق باعث نگرانی طرفداران این مجموعه شد و بسیاری تصور کردند که پروژه ساخت سریال Y: The Last Man متوقف شده است.

Y: The last man

در واقع سریال Y: The Last Man اقتباسی از کامیکی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی به همین نام، اثر برایان کی. وان وپیا گوررا از کمپانی ورتیگو که به دی سی (DC) تعلق دارد، است که باعث شد بسیاری تصور کنند که ادغام فاکس قرن بیستم و والت دیزنی باعث این اتفاق شده است، اما هالیوود ریپورتر در ادامه تایید کرد که این پروژه همچنین توسط شبکه FX با بازیگرانی که پیش از این برای آن استخدام شده‌اند، در دست ساخت است. با این حال، شبکه FX در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه سریال Y: The Last Man را تا یافتن سازنده و شورانر جدید متوقف کرده و اکنون تنها قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال ساخته شده است. منابع نزدیک به سریال می‌گویند این قطع همکاری پس از به وجود آمدن اختلاف نظرهای چشمگیر بین سازندگان قبلی سریال و شبکه FX رخ داده است. 

کامیک Y: The Last Man یکی از تحسین شده‌‌ترین کامیک‌های قرن ۲۱ است که در سال ۲۰۰۲ توسط ورتیگو/DC منتشر شد و تا به امروز ۶۰ نسخه از این رمان گرافیکی منتشر شده است. سریال این مجموعه با نام Y در دست ساخت است و در این سریال قرار است شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون دایان لین، بری کیوگن، ایموجن پوتس، لاشانا لینچ، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن و جولیانا کنفیلد، باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده