نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

شورانر جدید سریال Y: The Last Man معرفی شد

شبکه FX از استخدام یک شورانر جدید برای سریال Y: The Last Man خبر داده است.

ماه بهمن سال گذشته بود که شبکه FX از ساخت سریالی براساس کامیک Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) خبر داد و اعلام کرد که مایکل گرین، نویسنده سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و ایدا کروال، نویسنده سریال Luke Cage (لوک کیج)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. با این حال، در ماه فروردین امسال، شبکه FX از قطع همکاری با گرین و کروال خبر داد تا آینده سریال Y: The Last Man در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شورانر جدید این سریال انتخاب و معرفی شده است. شبکه FX اعلام کرد که الیزا کلارک، نویسنده سریال The Killing (کشتار) و سریال Animal Kingdom، به‌عنوان شورانر جدید این سریال انتخاب شده و او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد. نیک گراد، رئیس برنامه‌های اورجینال شبکه FX گفت:

الیزا کلارک نویسنده و تهیه کننده بسیار با استعدادی است و چشم انداز بلند پروازانه‌ای را نیز برای سریال Y دارد که باعث افزایش جادو و جذابیت این داستان قدرتمند خواهد شد.

الیزا کلارک

علاوه بر کلارک، نینا جیکوبسن، برد سیمپسون، برایان کی وان و ملینا ماتسوکاس، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Y: The Last Man حضور دارند. کلارک در بیانیه منتشر شده FX گفت:

یک دهه پیش بود که من آخرین شماره کمیک Y: The Last Man را خواندم و در آن زمان تصور کردم که چطور می‌توان یک اقتباس از آن ساخت. این برای من شگفت انگیز است که قرار است با برایان کی وان و پیا گوررا در این جهان پیچیده و جذاب سریال Y کار کنم. من هیجان زده هستم که قرار است این داستان را روایت و با این بازیگران با استعداد همکاری کنم.

دایان لین، بری کیوگن، ایموجن پوتس، لاشانا لینچ، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن و جولیانا کنفیلد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Y: The Last Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال با نام Y در دست ساخت است که داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان دست‌آموز خود، کاپوچین میمون، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران دارای کروموزوم Y جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوارند بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند. این سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده