نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

جی بور مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات استودیوی کوجیما پروداکشنز شد

استودیوی کوجیما پروداکشنز با انتشار بیانیه‌ای جی بور که سابقه کار در استودیوهایی چون سگا و کونامی را در کارنامه دارد، به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات خود استخدام کرد.

هیدئو کوجیما، خالق مجموعه Metal Gear، پس از مشکلاتی که با کونامی پیدا کرد، تصمیم گرفت از این شرکت جدا شده و در سال ۲۰۱۵ استودیوی شخصی و مستقل خود را تاسیس کند. این استودیو که به نام Kojima Productions معرفی شد چند ماه پیش بالاخره اولین بازی رسمی خود را تحت نام Death Stranding روانه بازار کرد؛ اثری که نظرات ضدونقیض زیادی را دریافت کرد تا جایی که کوجیما شخصا در مصاحبه خود ادعا کرد که امریکایی‌ها به‌دلیل اینکه نتوانستند این بازی را درست درک کنند، نمره پایینی نیز به آن داده‌اند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، کوجیما در پی تقویت استودیوی خود، جی بور را به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات استودیوی خود انتخاب و استخدام کرده است. بور را می‌توان در صنعت بازی‌های ویدیویی یک فرد باتجربه دانست؛ چراکه حدود بیست سال در مقام مدیریتی در استودیوهای بزرگی چون 2K Games، کونامی، Riot Games، سگا و همچنین Codemasters فعالیت داشته است. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، بور در استودیوی کوجیما پروداکشنز نیز قرار است به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات فعالیت داشته و حضور و جایگاه استودیو را در دنیا تقویت کند. در همین رابطه کوجیما در بیانیه اخیر خود مبنی‌بر اضافه شدن بور به تیم خود چنین گفت:

من بسیار خوشحال هستم که جی بور یک‌بار دیگر در تیم ما حضور پیدا کرده است. او در زمینه بازی، بسیار خلاق و پرشور است و می‌تواند در مسیری که برای استودیوی کوجیما پروداکشنز به‌عنوان استودیوی بازیسازی مستقل ترسیم کرده‌ایم، به ما کمک کند.

Jay Boor

در ادامه بور نیز ضمن تعریف و تمجید از کوجیما، از اضافه شدن به این استودیو ابراز خوشحالی و رضایت کرد:

احساس فوق‌العاده‌ای است که با همکاری در کنار یک بازی‌ساز افسانه‌ای مثل هیدئو کوجیما و چنین تیم بااستعدادی به صنعت بازی‌های ویدیویی برگشتم. دیدگاه کوجیما نسبت به بازی با تمام افرادی که تا امروز با آنها سروکار داشته‌ام، کاملا متفاوت است. تجربه آثاری که او خلق می‌کند، تامل برانگیز و همچنین تعریف کننده ژانر و سبک جدیدی است. من اشتیاق زیادی دارم که ببینم چگونه قرار است ما مرز روایت را جابه‌جا کرده و آشنایی و آگاهی با این استودیو را به روش‌های منحصر به فرد و بی‌نظیری افزایش دهیم.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده