نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شد

شرکت پارامونت پیکچرز تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم A Quiet Place: Part 2 را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

ماه دی امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم ترسناک و مورد انتظار و همچنین نمایش روز اول حمله بودیم. پس از آن در ماه گذشته تریلر مسابقه سوپر بول (Super Bowl) دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از این اثر بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شده است. در این تریلر کوتاه که زمان آن حدود یک دقیقه است، شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات این قسمت هستیم که مانند تریلر اول و نمایش سوپر بول، تصاویری از روز اول اتفاقات نمایش داده می‌شود و ظاهرا در این قسمت قرار است بیشتر هیولاهای دنیای فیلم را مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است. علاوه‌بر تریلر، پارامونت پوستر جدیدی از دنباله فیلم A Quiet Place را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد نوشته‌ای هستیم که ظاهرا سکوت و ساکت بودن نیز برای مقابله و زنده ماندن در این دنیای خطرناک کافی نیست. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم A Quiet Place: Part 2

فیلم A Quiet Place: Part 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. به‌دنبال اتفاقات مرگبار در قسمت اول، حال خانواده ابوت در این قسمت اکنون باید با ترس و وحشت دنیای خارج مواجه شوند، زیرا آن‌ها باید به مبارزه برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند که خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده