بررسی گوشی Honor 9X

بررسی گوشی Honor 9X

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

آنر ۹ ایکس به‌لطف پردازنده 710f قادر به اجرای بازی‌ها هرچند روی تنظیمات پایین است. با بررسی آنر 9X همراه زومجی باشید.

شرکت جوان‌گرای آنر، برندی زیر مجموعه شرکت چینی هواوی است که با هدفی متفاوت، عرضه دیجیتالی گوشی‌های باب میل جوانان وارد بازار تلفن‌های هوشمند شده است و باید گفت که این‌روزها به جایگاه مناسبی نیز در بازار دست یافته است. باتوجه‌به یکسان بودن شرکت مادر (هواوی) طبیعتا محصولاتی با ظاهری متفاوت اما باطنی یکسان در میان دو برند هواوی و آنر در بازار پیدا می‌شوند. آنر ۹ ایکس را می‌توانیم محصولی مشابه هواوی وان ۹ پرایم ۲۰۱۹ البته با دوربینی متفاوت معرفی کنیم. هردو گوشی از پردازنده ۷۱۰اف در قلب خود قدرت می‌گیرند و به‌لطف معماری big.LITTLE اکنون قادر به اجرای بهینه بازی‌هایی حتی با محیط‌های پرجزئیات هرچند روی تنظیمات Low هستند.

باتوجه‌به پیشرفت هرچه سریع‌تر بازار بازی‌های باکیفیت موبایل، آنچه برای بازیکنان اهمیت دارد، عملکرد گوشی در اجرای بازی‌های مختلف است. اینکه در زمان تجربه بازی با یک دست چه حسی داشته باشید یا اسپیکر گوشی پاسخگوی موسیقی باکیفیت بازی‌های متفاوت است یا خیر، سوالاتی‌ هستند که می‌توانید در ادامه پاسخی برای آن‌ها پیدا کنید. در صورتی که به‌دنبال بررسی کامل هواوی آنر 9X از همه جوانب از جمله دوربین هستید، می‌توانید با ورود به سایت زومیت، بررسی کامل را مطالعه کنید.

مشخصات فنی Honor 9X:

  • پردازنده‌ کرین ۷۱۰اف دوازده نانومتری؛ در یک ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم و دو مدل ۱۲۸ گیگابایتی به ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم
  • نمایشگر ۶.۵۹ اینچی LTPS IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ
  • پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G51 MP4
  • دوربین سه‌گانه؛ ۴۸ مگاپیکسل (1/2 اینچ سایز حسگر، لنز واید، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) ۸ مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض 13 میلی‌متری، f/2.4) ۲ مگاپیکسل (f/2.4، حسگر تشخیص عمق تصویر)
  • اندروید نسخه‌ی ۹.۰ (پای)
  • ابعاد ۱۶۳.۱ در ۷۷.۲ در ۸.۸ میلی‌متر با وزن ۲۰۶ گرم 
  • باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری
  • بلوتوث نسخه‌ی 5.0
  • مجهز به حسگر اثر انگشت
  • دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون

گوشی هوشمند آنر 9X توسط دفتر هواوی در ایران برای بررسی در اختیار زومجی قرار گرفته است. برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

 آنر 9 ایکس / Honor 9X

طراحی

نبود بریدگی دوربین سلفی در آنر ۹ ایکس، امکان تجربه‌ای فراگیرتر در بازی‌های موبایل را فراهم کرده است

شاید بتوانیم بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تفاوت 9 ایکس را با وای 9 پرایم 2019 در طراحی بدنه آن‌ها بدانیم. درحالی‌که هر دو گوشی از دوربین سلفی پاپ-آپ به‌جای بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برند، در هر دو گوشی شاهد نمایشگری تمام صفحه برای داشتن بهترین تجربه گیمینگ یا تماشای فیلم و ویدیو هستیم. بدنه آنر ۹ ایکس از جنس پلاستیک است که در گوشی‌های میان‌رده اقتصادی امری رایج محسوب می‌شود. آنر به‌خوبی توانسته برای تداعی شدن نام سری X در طراحی ظاهری گوشی‌، پترنی زیبا را با ظاهر ایکس در پشت گوشی طراحی کند.

پترن استفاده شده در پشت گوشی ۹ ایکس به نور واکنش نشان می‌دهد و با تکان دادن گوشی در مقابل نور چراغ یا آفتاب می‌توانید کلمه ایکس را مشاهده کنید. گوشی آنر ۹ ایکس بی‌شک با وزن ۲۰۶ گرمی، محصولی سنگین در میان تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود. نمایشگر ۶.۵۹ اینچی تمام صفحه و بدون بریدگی این گوشی زیبایی خاصی را به آنر ۹ ایکس داده و شرایط را برای لذت بردن گیمرها، بدون نگرانی از، از دست رفتن بخشی از رابط کاربری فراهم کرده است. با نگاهی به پشت گوشی شاهد چینش عمودی دوربین‌ها هستیم، با این تفاوت که برخلاف وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ که یکی از دوربین‌ها با فاصله از دو دوربین دیگر قرار گرفته بود، در آنر ۹ ایکس شاهد چینش یکپارچه دوربین‌ها هستیم.

اما آنچه برای گیمرها اهمیت دارد راحتی گوشی در زمان تجربه بازی‌های به اصطلاح عمودی و افقی است. باتوجه‌به ابعاد بزرگ آنر ۹ ایکس استفاده از یک دست در زمان تجربه بازی‌ها را توصیه نمی‌کنیم. برای بررسی راحتی گوشی در زمان استفاده با یک دست، دو بازی Hole.io و Hawk: Freedom Squadron را روی گوشی اجرا کردیم. در بازی Hawk: Freedom Squadron باید به‌سرعت جنگنده را برای ممانعت از برخود موشک‌های دشمنان و همچنین ازبین‌بردن آن‌ها، از نقطه‌ای به نقطه دیگر حرکت دهید. در زمان تجربه این بازی هرچند احساس لغزندگی محسوس گوشی را نداشتیم، اما ابعاد بزرگ نمایشگر استفاده از یک دست را برای ما مشکل می‌کرد. این موضوع در بازی Hole.io کمتر احساس می‌شد.

در بازی‌های افقی اما بزرگی نمایشگر نکته مثبتی برای تجربه عمیق‌تر بازی‌ها محسوب می‌شود. به‌ویژه در بازی‌هایی مانند کلش اف کلنز به‌دلیل بزرگ‌تر بودن نمایشگر قادر به پیاده کردن آسانتر نیروها در زمان حمله هستید. ما همچنین بازی Call of Duty: Mobile را نیز در آنر ۹ ایکس اجرا کردیم. تجربه بازی در گوشی آنر ۹ ایکس بدون مشکل انجام شد و بزرگی نمایشگر امکان تشخیص سریع‌تر دشمنان را برای ما فراهم کرد. آنر ۹ ایکس گوشی زیبایی است که درکنار طراحی بدنه مدرن، امکان تجربه بازی‌ها را برای خریداران فراهم می‌کند.

 آنر 9 ایکس / Honor 9X

صفحه‌نمایش

برای اجرای بازی‌هایی با پس‌زمینه روشن مشکلی در زیر نور مستقیم آفتاب نخواهید داشت

آنر در ۹ ایکس از یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با پنل LTPS IPS LCD بهره برده است. این نمایشگر  رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ دارد و مشابه با وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ دارای تراکم ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ است. با نگاهی به گوشی‌های میان‌رده شرکت‌های دیگر نظیر سامسونگ، در این سال‌ها شاهد حضور پنل‌های اولد حتی در گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده در سطح بازار هستیم. بااین‌حال، آنر نیز مانند هواوی ترجیح داده تا استفاده از پنل‌های اولد را در انحصار گوشی‌های پرچم‌دار خود نگه دارد. پنل‌های اولد به‌ویژه در زمینه میزان روشنایی نمایشگر و مصرف کمتر انرژی، پرچمداران عرصه پنل‌ها در بازار تلفن‌های هوشمند هستند و امیدواریم آنر نیز در آینده در گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده خود از پنل‌های اولد بهره ببرد.

نمایشگر آنر ۹ ایکس دارای حداقل روشنایی ۲.۲ نیت در رنگ سفید و ۴.۵ نیت در رنگ مشکلی است. از طرفی حداکثر روشنایی نمایشگر در تنظیمات خودکار نیز به ۴۴۵ نیت رسید. باتوجه‌به این داده‌ها، برای تجربه بازی‌هایی با پس زمینه روشن زیر نور مستقیم آفتاب مشکلی نخواهید داشت بااین‌حال، توصیه می‌کنیم تا تجربه بازی‌هایی با پس زمینه تیره و جزئیات پرشمار نظیر بازی Black Desert Mobile را به حضور در منزل و به دور از نور مستقیم موکول کنید. مشابه با هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹، آنر ۹ ایکس نیز به نمایشگر بدون بریدگی مجهز است.

اسپیکر

آنر ۹ ایکس به یک اسپیکر تک کاناله مجهز شده است. مانند گذشته برای بررسی عملکرد اسپیکر گوشی به سراغ بازی‌هایی با تم موسیقی متفاوت رفتیم. بازی Piano Tiles 2 به‌دلیل موسیقی کلاسیک پیانو شناخته می‌شود. خوشبختانه با وجود حجم خروجی متوسط شاهد شفافیت صدا در زمان پخش صدای نت‌های پیانو بودیم. بااین‌حال این موضوع در موسیقی بازی‌هایی مانند Need for Speed: No Limits با موسیقی الکترونیک وجود نداشت و می‌توانیم عملکرد اسپیکر آنر ۹ ایکس را متوسط بدانیم. گوشی‌های پرچم‌دار این روزها به اسپیکرهای استریو مجهز شده‌اند و متاسفانه هنوز تمایل کمی را از طرف شرکت‌ها برای تجهیز گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده به اسپیکرهای بهتر شاهد هستیم.

 آنر 9 ایکس / Honor 9X

آنر ۹ ایکس باتوجه‌به قیمت بیشتری که نسبت به وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ دارد، اسپیکری تقریبا در همان سطح را ارائه می‌دهد. البته باید گفت قیمت بیشتر آنر ۹ ایکس به دوربین قدرتمند‌تر این محصول مرتبط است. توصیه می‌کنیم اگر علاقمند به بازی‌های موبایل هستید، برای تجربه بازی‌ها حتما از هدفون استفاده کنید. خوشبختانه آنر ۹ ایکس از جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هدفون پشتیبانی می‌کند.

عملکرد در بازی

در کمال تعجب درحالی که آنر در نسخه چینی ۹ ایکس از پردازنده قدرتمند کرین ۸۱۰ استفاده کرده است، نسخه بین‌المللی این گوشی میان‌رده اقتصادی به پردازنده ضعیف‌تر 710F مجهز شده است. این موضوع باعث شده تا درحالی‌که گوشی آنر ۹ ایکس را یک محصول میان‌رده اقتصادی می‌دانیم، اما شاهد عملکردی در سطح گوشی‌های پایین‌رده در اجرای بازی‌ها باشیم. البته هنوز هم پردازنده کرین ۷۱۰اف قادر به اجرای تمام بازی‌های حال حاضر در گوگل‌پلی هرچند روی تنظیمات گرافیکی پایین است. پردازنده ۷۱۰ اف از لحاظ عملکرد بهبودهای قابل‌توجهی را نسبت به کرین ۶۵۹ داشته است. دلیل این بهبود عملکرد نیز به معماری big.LITTLE در پردازنده‌های جدید های‌سیلیکون کرین ارتباط دارد. در این معماری درکنار چهار هسته کورتکس A53، از چهار هسته قدرتمندتر کورتکس A73 نیز بهره برده شده تا در پردازش‌های سنگین‌تر به کمک هسته‌های ضعیف‌تر بیاید.

برای بررسی عملکرد بازی‌ها در آنر 9X سه بازی اندروید شناخته شده این‌روزهای صنعت بازی‌های موبایل از جمله Call of Duty: Mobile، بازی Black Desert Mobile و بازی پابجی موبایل را اجرا کردیم. به‌ویژه در بازی کال اف دیوتی به‌خاطر طراحی فوق‌العاده سازندگان و بهینه‌سازی معنی‌دار بازی برای اجرای روی گوشی‌های مختلف، شاهد افت شدید کیفیت بافت‌ها حتی روی تنظیمات Low نبودیم. بااین‌حال در بازی Black Desert: Mobile، کیفیت بافت‌ها تغییر محسوسی نسبت به زمان تنظیم بازی روی تنظیمات بالاتر می‌کند و در نتیجه در زمان تجربه بلک دیزرت روی آنر ۹ ایکس متوجه کیفیت پایین بافت‌ها خواهید شد. ما آنر ۹ ایکس را باتوجه‌به برچسب قیمت این محصول، در دسته گوشی‌های میان‌رده اقتصادی دسته‌بندی می‌کنیم. باتوجه‌به قیمت و پردازنده موجود در این گوشی، کیفیت اجرای بازی‌ها را مناسب می‌دانیم. این موضوع در بازی پابجی موبایل نیز به خوبی احساس می‌شد و در این بازی نیز تنظیمات به‌صورت خودکار روی Low قرار گرفت. اما باید توجه داشته باشید که بازی به‌راحتی روی گوشی اجرا می‌شد و شاهد افت فریم محسوسی در زمان تجربه پابجی موبایل روی آنر ۹ ایکس نبودیم.

 آنر 9 ایکس / Honor 9X

باتوجه‌به پردازنده کرین ۷۱۰اف باید توجه داشت که گوشی آنر ۹ ایکس یک گوشی گیمینگ به حساب نمی‌آید. در بررسی ما بازی‌هایی مانند کلش‌ آف کلنز، Crossy Road و بازی Hawk: Freedom Squadron اجرای روان داشتند. از طرفی درحالی‌که بازی بلک دیزرت را برای تحت فشار قرار دادن تراشه گرافیکی اجرا کردیم اما این بازی به‌طور خاص به‌دلیل کیفیت‌ بافت‌ها و محیط‌های شلوغ و پراز ان‌پی‌سی (شخصیت‌های غیرقابل بازی) حتی قادر است تا گوشی‌های میان‌رده و بالارده را نیز تحت فشار بگذارد. آنر ۹ ایکس توانست بازی بلک دیزرت را همان‌طور که اشاره شد روی تنظیمات Low اجرا کند،‌ با این وجود، در صحنه‌هایی با حضور دشمنان پرشمار شاهد کمی افت فریم بودیم. اگر تنها بازی‌های کژوال را تجربه می‌کنید، آنر ۹ ایکس شما را به هیچ عنوان ناامید نخواهد کرد.

جدول بنچمارک‌ ابزارهای موبایل میان‌رده و پایین‌رده
محصول / بنچمارکAnTutu 83DMark

PCMark
Work 2.0

GeekBench 5GFXBench
IceStorm
Unlimited
Sling Shot Extreme Overall / Web Browsing Single / MultiAztec Ruins Vulkan - Normal TierManhattan 3.1 Car ChaseT-Rex
Unlimited(Onscreen / Offscreen (FPS
آنر 9X
(Perf. Mode)
۱۹۱۶۵۷۲۱۲۶۳۹۸۹۷۱۸۱
۷۹۵۴
۳۳۳
۱۳۶۶
۴.۷
۵.۶
۱۲
۱۴
۶.۵
۷.۷
۳۵
۳۹
آنر 9X۱۶۳۲۶۶۱۵۹۸۱۸۲۵۶۰۰۷
۵۸۸۲
۳۲۱
۱۳۴۹
۴.۷
۵.۵
۱۲
۱۴
۶.۵
۷.۷
۳۵
۳۹
می ۹ لایت ۱۹۵۶۴۰۲۹۲۲۳۱۹۴۵۶۷۶۳
۶۴۱۱
۳۴۴
۱۴۰۷
۱۱
۱۲‍
۲۱
۲۳
۱۲
۱۳
۵۶
۶۵
وای ۹ پرایم ۲۰۱۹
Perf. mode
۱۷۵۵۶۷۲۱۳۱۱۹۹۴۷۰۰۸
۷۳۹۴
۳۳۳
۱۴۱۵
۴.۵
۵.۶
۱۲
۱۴
۶.۲
۷.۷
۳۴
۳۹
موتورولا وان اکشن۱۸۵۸۲۶۲۳۴۸۲۱۳۵۴۶۶۵۱
۶۴۵۸
۳۴۱
۱۳۶۱
۷.۳
۹.۷
۱۳
۱۴
۷.۹
۹.۳
۳۶
۴۰
شیائومی Mi 9 SE۲۱۹۹۷۱۳۱۶۵۳۲۲۰۹۶۸۷۵
۶۴۷۰
۳۹۴
۱۵۱۵
۱۳
۱۴
۲۴
۲۶
۱۳
۱۵
۵۸
۷۴
شیائومی Mi 9T۲۵۱۳۷۷۳۲۷۵۴۲۳۳۸۷۵۰۸
۷۲۰۴
۵۴۵
۱۷۲۰
۱۳
۱۶
۲۳
۲۷
۱۳
۱۶
۵۸
۷۷
ردمی 8AFailed۱۳۲۰۴Failed۴۶۱۱
۵۰۷۶
Not Installed۶/۱
۳/۳
۱۴
۶/۴
۷/۱
۳/۵
۳۴
۲۲
شاهین ۲۱۵۵۶۹۸۱۹۰۸۷۱۱۵۳۸۰۵۶
۸۷۱۹
۲۸۵
۱۴۳۲
۶/۹
۷/۵
۱۱
۱۲
۶/۷
۷/۴
۳۳
۳۹
گلکسی A70۱۹۹۶۸۲۲۴۵۲۰۱۱۱۸۷۳۳۷
۶۷۳۴
۵۰۷
۱۶۰۶
Failed۱۳
۱۵
۶/۹
۸/۱
۳۷
۴۱
ردمی نوت ۸ پرو۲۸۱۴۶۷۳۴۰۹۰۲۰۳۸۱۰۲۰۲
۹۵۵۷
۴۹۸
۱۶۴۰
۱۳
۱۳
۱۶
۱۹
۱۱
۱۱
۴۵
۵۲
ردمی نوت ۸ ۱۶۵۶۱۹۲۳۷۸۱۱۱۲۴۶۷۱۹
۶۵۸۳
۳۱۳
۱۳۸۹
Failed۱۲
۱۳
۶/۲
۷/۰
۳۳
۳۶
شیائومی می ای ۳۱۷۳۲۵۲۲۳۶۶۰۱۱۳۲۶۶۲۶
۶۱۶۲
--Failed۲۶
۱۳
۱۳
۷/۲
۵۲
۳۶
ردمی نوت ۷۱۷۲۹۷۴۲۶۲۵۷۱۴۱۰۶۳۴۱
۵۹۰۱
--۷
۸
۱۳
۱۵
۷/۷
۹/۱
۴۴
۵۰
گلکسی A80--۳۷۷۶۲۲۳۹۳۷۰۹۹
--
--۱۵
۱۸
۲۴
۲۵
۱۴
۱۷
۵۹
۸۴
گلکسی A50۱۷۲۷۶۳۱۶۵۲۰۱۳۴۹۵۸۳۹
۵۲۶۹
--۷/۹
۹/۷
۱۳
۱۴
۸/۳
۹/۱
۳۷
۴۱
گلکسی M30--۱۳۲۲۸۵۸۴۵۱۴۲
۵۳۳۵
--۴/۳
۴/۸
۴/۳
۴/۹
۷
۷/۹
۲۲
۲۵
گلکسی M20--۱۳۲۴۸۵۸۱۵۱۲۰
۵۳۴۰
--۲/۳
۲/۶
۲/۴
۲/۶
۳/۸
۴/۳
۱۲
۱۴
هواوی پی ۳۰ لایت
(Performance)
--۲۲۰۶۶۹۷۵۷۰۷۳
۷۶۶۹
--۵/۰
۵/۷
۱۳
۱۴
۶/۹
۷/۷
۳۷
۳۵

* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

 آنر 9 ایکس / Honor 9X

در انتها مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر، آنر ۹ ایکس نیز هیچ تنظیمات نرم‌افزاری خاصی را در دسترس بازیکنان قرار نمی‌دهد. بااین‌حال در صورت فعال کردن حالت Performance می‌توانید از تمام توان پردازنده با درنظر گرفتن شارژدهی کمتر باتری استفاده کنید. آنر ۹ ایکس نیز به‌لطف پردازنده کرین ۷۱۰اف از ویژگی نرم‌افزاری گیم‌توربو بهره می‌برد. گیم‌ توربو به‌صورت محدود از فهرستی از بازی‌های نظیر فورتنایت و پابجی موبایل پشتیبانی می‌کند و با فعال شدن این ویژگی شاهد بهبود نرخ فریم بازی‌ها و کاهش لیتنسی خواهید بود.

باتری

آنر ۹ ایکس دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای شارژدهی گوشی در طول یک روز است. برای بررسی میزان شارژدهی گوشی ابتدا نمایشگر را روی روشنایی ۲۰۰ نیت تنظیم کردیم و سپس با فعال کردن حالت پرواز و قطع کردن تمام اتصالات، فیلمی با رزولوشن 720p را به‌صورت متوالی تا زمان تمام شدن باتری اجرا کردیم. آنر ۹ ایکس در پایان آزمایش توانست به مدت ۱۱ ساعت و ۳۱ دقیقه شارژدهی داشته باشد که عملکردی مشابه با وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ به حساب می‌آید. این میزان شارژدهی را برای یک گوشی میان‌رده اقتصادی مناسب ارزیابی می‌کنیم.

بااین‌حال، در بازی‌های ویدیویی میزان شارژدهی گوشی به فاکتورهای مختلفی از جمله بهینه بودن بازی در مصرف انرژی، آنلاین یا آفلاین بودن بازی و همچنین استفاده از اینترنت دیتا یا اینترنت وای‌فای وابسته است. در تجربه زومجی از اجرای بازی‌ها روی آنر ۹ ایکس، این محصول بدون داشتن مشکل جدی گرما توانست بازی‌ها را روی تنظیمات Low اجرا کند. درهرصورت با وجود تجربه بازی‌های ساده مانند Hole.io مشکلی در شارژدهی در طول روز نخواهید داشت. هرچند توصیه می‌کنیم اگر به‌دنبال یک روز شارژدهی هستید، کمتر به سراغ اجرای بازی‌های سنگین نظیر بلک دیزرت یا کال اف دیوتی موبایل در طول روز بروید.

 آنر 9 ایکس / Honor 9X

جمع‌بندی

اگر علاقمند به داشتن یک گوشی میان‌رده با دوربین مناسب، طراحی زیبا و توانا در اجرای بازی‌های موبایل هرچند روی پایین‌ترین تنظیمات ممکن می‌گردید، آنر ۹ ایکس بی‌شک گوشی مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول به‌لطف تجهیز به پردازنده کرین 710F و تراشه گرافیک Mali-G51 MP4 قادر به اجرای تمام بازی‌های حال حاضر گوگل پلی است. البته نباید از یک گوشی میان‌رده یا پایین‌رده توقع اجرای بازی‌ها روی تنظیمات بالای گرافیکی را داشته باشید. آنر در 9 ایکس نیز از یک دوربین سلفی پاپ-آپ بهره برده است که کیفیت عکس‌برداری مناسبی دارد و از طرفی باعث شده تا شاهد بریدگی روی نمایشگر گوشی نباشیم. اسپیکر ۹ ایکس برای پخش موسیقی الکترونیک حجم صدای خروجی متوسطی دارد، اما در رابطه با شفافیت صدا، نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. بااین‌حال حضور جک ۳.۵ میلی‌متری باعث شده تا بتوانیم به‌راحتی با اتصال هدفون به گوشی تجربه‌ی خوبی را از بازی‌ها داشته باشیم. باتری آنر ۹ ایکس قادر است تا شارژدهی مورد نیاز کاربر در طول روز را فراهم کند. آنر 9X را می‌توانیم گوشی زیبایی بدانیم که باتوجه‌به قیمت در زمینه گیمینگ نیز نیازهای کاربران را برآورده می‌کند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده