// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

درآمد The Witcher 3 روی استیم ۵۰ میلیون دلار بوده است

حساب کاربری توییتر سی دی پراجکت رد اعلام کرده است که از اکتبر ۲۰۱۸ تا به امروز، میزان درآمد حاصل از فروش The Witcher 3 در استیم به ۵۰ میلیون دلار رسیده است.

The Witcher 3: Wild Hunt را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی دهه اخیر دانست که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و توانست لقب بهترین بازی سال را هم از آن خود کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویچر 3، داستان‌سرایی و شخصیت پردازی بسیار خوب بازی است و به‌واسطه‌ی گیم‌پلی غنی و مراحلی سرگرم کننده، می‌توانستید ساعت‌ها خود را سرگرم کنید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که The Witcher 3: Wild Hunt توانسته است به دستاورد جدیدی دست پیدا کند. حساب کاربری سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در توییتر اعلام کرده است که از ابتدای اکتبر ۲۰۱۸ تا به امروز، درآمد حاصل از فروش ویچر 3 به ۵۰ میلیون دلار رسیده است. باتوجه‌به قوانین موجود در استیم، سهم سی‌دی پراجکت رد ۸۰ درصد از مبلغ ذکر شده است. هجوم کاربران به تجربه‌ی نسخه کامپیوتر پس از عرضه سریال The Witcher یکی از دلایلی است که The Witcher 3: Wild Hunt توانسته است به این دستاورد دست پیدا کند.

از دیگر اخبار حول بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم می‌توان‌به اعمال ویژگی Cross Save میان نسخه پی سی و نینتندو سوییچ بازی اشاره کرد. ازاین‌رو کاربران این دو نسخه می‌توانند از فایل‌های ذخیره‌ای یکسانی روی هر دو پلتفرم استفاده کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

The Witcher 3: Wild Hunt


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده