// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تعداد کاربران همزمان بازی The Witcher 3 روی استیم از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد

آمار و ارقام سایت استیم چارتس نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان همزمان The Witcher 3: Wild Hunt روی استیم از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است.

The Witcher 3: Wild Hunt را می‌توان یکی از بازی‌های موفق و محبوب دانست که در نسل هشتم در دسترس کاربران قرار گرفت. روایت‌ داستانی و گیم‌پلی جزو مواردی بودند که The Witcher 3 را به یکی از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر تبدیل کرده است. بااین‌حال پنج سال از عرضه بازی می‌گذرد و تعداد کاربران بازی هم به‌مرور کم‌تر شده است تا اینکه سریال ویچر ساخته نتفلیکس پخش شد. قبل از پایان سال ۲۰۱۹ اعلام شد که به لطف سریال ویچر، تعداد زیادی از کاربران روی استیم مشغول تجربه‌ی ویچر 3 شده‌اند. طی این گزارش تعداد کاربران همزمان بازی (کاربرانی که به‌صورت همزمان بازی را تجربه کرده‌اند) به ۹۴۶۰۱ نفر رسیده بود.

این دستاورد باعث شد تا The Witcher 3: Wild Hunt لقب بیشترین بازیکن همزمان در میان بازی‌های استیم در تمام دوران را به خود اختصاص دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی و آغاز سال ۲۰۲۰، سایت استیم چارتس آمار جدیدی را منتشر کرده است. این آمار نشان می‌دهد که نسخه کامپیوتر ویچر 3 همچنان به‌عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و تعداد بازیکنان همزمانی بازی از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است. به‌عبارتی تعداد بازیکنان همزمان The Witcher 3 به رقم ۱۰۹۳۰ نفر رسیده است.

با اینکه این ارقام مربوط‌به نسخه کامپیوتر است، اما انتظار می‌رود که بازی به‌واسطه‌ی پخش سریال ویچر و تخفیف‌های سال نو، روی سایر پلتفرم‌ها هم مجددا مورد استقبال قرار گرفته باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده