// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

آپدیت جدید The Witcher 3 روی سوییچ امکان انتقال ذخیره به نسخه پی سی را می‌دهد

آپدیت 3.6 نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده است که امکان انتقال ذخیره به نسخه پی سی را فراهم می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی نسخه 3.6 بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است که قابلیت‌های زیادی را به این بازی نقش آفرینی اضافه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی را می‌توان امکان انتقال ذخیره یا همان Cross-Save دانست که می‌توانید از آن برای انتقال سیو خود از سوییچ به پی سی استفاده کنید. علاوه‌بر این مورد، ویژگی‌های دیگری نیز به نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 اضافه شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • اضافه شدن کنترل لمسی یا Touch Control
  • اضافه شدن زبان‌های بیشتر (زیرنویس)
  • اضافه شدن گزینه‌های گرافیکی بیشتر
  • بهبود کارایی بازی در چندین جنبه
  • رفع شدن یک‌سری ایرادهای بصری و اجرایی
  • رفع شدن یک‌سری ایرادات گیم‌پلی و کرش کردن بازی

البته برای انتقال ذخیره بازی خود از نسخه پی‌سی به سوییچ یا برعکس، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اگر ذخیره نسخه پی‌سی شما با ماد بوده باشد (یعنی هنگام ذخیره در حال استفاده از ماد بوده‌اید) هرگونه ایراد یا باگ احتمالی که در ماد وجود داشته است، ممکن است به‌همراه سیو شما منتقل شود. همچنین اگر نام فایل ذخیره خود را روی پی‌سی تغییر دهید، در خوانده شدن آن روی سوییچ مشکل رخ خواهد داد.

امکان انتقال سیو روی این دو نسخه از بازی ویچر 3 به‌نوعی عالی به‌نظر می‌رسد؛ چراکه برای کسانی که قصد دارند بازی را با کیفیت عالی و با صدای بالا تجربه کنند و در عین حال هرازگاهی دوست دارند روی کنسول دستی وارد آن شوند، بسیار مناسب است. اضافه شدن سایر ویژگی‌ها مانند زبان‌های نوشتاری بیشتر و همچنین رفع شدن ایرادات گرافیکی و اجرایی، باعث می‌شود بتوانید تجربه‌ی بهتری از دنیای بزرگ گرالت از ریویا داشته باشید!


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده