نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

دکستر فلچر ریبوت فیلم The Saint را کارگردانی می‌کند

دکستر فلچر، کارگردان فیلم «راکت‌من» قراردادی را برای کارگردانی ریبوت فیلم The Saint با شرکت پارامونت امضا کرد.

شرکت پارامونت پس از موفقیت فیلم بیوگرافی Rocketman (راکت‌من)، دکستر فلچر را برای کارگردانی پروژه‌ی جالب توجه دیگری انتخاب کرد. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فلچر ریبوت فیلم The Saint (قدیس) را کارگردانی می‌کند که براساس مجموعه رمان‌هایی از لسلی چارتریس است. ست گراهام اسمیت فیلمنامه‌ی فیلم «قدیس» را به رشته‌ی تحریر درآورده است و لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) و G.I. Joe (جی.‌آی. جو)، در کنار براد کرووی و رابرت اوانز فقید تهیه‌کنندگان آن هستند. فیلم The Saint داستان سایمون تمپلار، ملقب به قدیس را روایت می‌کند که جنایتکار و دزدی شبیه به رابین هود است که در ازای پول کار می‌کند. برای خلق این کاراکتر از یک مجموعه‌ی تلویزیونی محصول سال ۱۹۶۰ الهام گرفته شده است. همچنین در سال ۱۹۹۷ شاهد تولید یک اقتباس سینمایی از این کاراکتر بودیم که انتظارات سازندگان را براورده نکرد. این فیلم که وال کیلمر، الیزابت شو، راده شربه‌جیا، الون آرمسترانگ، مایکل بایرنه، راجر مور، وگنی لازارو، ایرینا آپک سیمووا، لو پری گونو و شارلوت کورنوول را در گروه بازیگرانش داشت و فیلیپ نویس آن را کارگردانی کرد، توانست ۱۶۹.۴ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

فیلم The Saint / قدیس

دکستر فلچر اخیراً قراردادی را برای کارگردانی فیلم Renfield (رنفیلد) با شرکت یونیورسال امضا کرد. این فیلم داستان آر.ام. رنفیلد، فردی بستری در تیمارستان را روایت می‌کند که به‌نظر می‌رسد درگیر توهمات زیادی است، اما رفته‌رفته مشخص می‌شود که خادم و سرسپرده‌ی دراکولا است. با اینکه اطلاع چندانی از حال‌وهوا و داستان فیلم Renfield نداریم، اما ظاهراً ماجراهای این فیلم در دوران حاضر رخ خواهد داد. رایان ریدلی، نویسنده‌ی سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «رنفیلد» را برعهده دارد و دیوید آلپرت، برایان فرست، شان فرست و رابرت کرکمن با کمک استودیوی اسکای باند انترتینمنت آن را تولید می‌کنند.

شرکت پارامونت پس از موفقیت فیلم Rocketman وظیفه‌ی کارگردانی ریبوت فیلم قدیس را به دکستر فلچر سپرد. فیلم «راکت‌من» که با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۱۹۵ میلیون دلار در گیشه شد، اثری در ژانر بیوگرافی، موزیکال و درام است که تارون اجرتون، جیمی بل، ریچارد مدن و برایس دالاس هاوارد در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. پیش از این فیلم، فلچر به‌دنبال اخراج برایان سینگر، سکان هدایت فیلم Bohemian Rhapsody (بوهمین راپسودی) را برای فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده در دست گرفت. فیلم بیوگرافی «بوهمین راپسودی» رامی ملک را در نقش فردی مرکوری، رهبر گروه کوئین قرار می‌دهد و حوادثی که در طول سال‌های ۷۰ تا اوایل دهه‌ی ۹۰ برای مرکوری و گروه کوئین رخ داد، به تصویر می‌کشد. این فیلم نقدها و نظرات دوگانه‌ای دریافت کرد، اما عملکرد خوبی در گیشه داشت و با فروش ۹۰۳ میلیون دلاری در گیشه به پرفروش‌ترین فیلم بیوگرافی و درام تاریخ سینما تبدیل شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده