نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ناتی داگ: The Last of Us Part 2 بازی‌ های AAA را از نو تعریف می‌کند

طبق ادعای آنتونی نیومن، یکی از کارگردانان The Last of Us Part II، این اثر قرار است بازی‌های AAA را در سال 2020 از نو تعریف کند.

در سال ۲۰۱۳ استودیوی Naughty Dog که پیش از این آن را با انتشار آثاری چون مجموعه آنچارتد و همچنین سری افسانه‌ای کرش می‌شناسیم، تصمیم گرفت یک بازی جدید با حال‌وهوای پساآخرالزمانی عرضه کند. بازی The Last of Us در ابتدا برای کنسول پلی استیشن 3 روانه بازار شد و به‌دلیل داستان و شخصیت‌پردازی جذاب و دقیق خود توانست به یکی از محبوب‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن نیز تبدیل و یک سال بعد نسخه بازسازی شده آن برای کاربران پلی استیشن 4 نیز روانه بازار شود.

سه سال پس از این جریان یعنی در سال ۲۰۱۶ سونی در مراسم PlayStation Experience برگ برنده و یک غافلگیری بزرگ برای علاقه‌‌مندان خود معرفی کرد؛ آن هم چیزی نبود جز نمایش تریلر جذابی از معرفی بازی The Last of Us Part 2. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ دو اسفند ماه (۲۱ فوریه ۲۰۲۰) منتشر شود که پس از مدتی تیم سازنده خبر از به‌تعویق افتادن زمان عرضه بازی به ۹ خرداد ماه (۲۹ مِی) را اعلام کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، خبر دارید که چندی پیش هالی گروس، دستیار نویسنده بازی The Last of Us Part 2 در مصاحبه اخیر خود ادعا کرد که این اثر دارای پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی است.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، آنتونی نیومن، یکی از کارگردان های The Last of Us Part 2 در حساب رسمی توییتر خود با اعلام اینکه این دنباله بازی‌های AAA را از نو تعریف خواهد کرد، هیجان علاقه‌مندان را بیش از پیش افزایش داد.

این ادعای تیم سازنده بازی نشان دهنده آن است که ناتی داگ کاملا از روند ساخت بازی خود اطمینان دارد و می‌توان امیدوار بود که The Last of Us Part 2 همانند نسخه اول خود به یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.

خوشبختانه سونی و ناتی داگ برای علاقه‌مندان فرصت تجربه یک نسخه دموی بازی را در مراسم PAX East 2020 را که قرار است ماه آینده و در شهر بوستون آمریکا برگزار شود فراهم کرده‌اند تا طرفداران پیش از عرضه بازی بتوانند لحظاتی از آن را تجربه کنند.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده