// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

ویدیو جدید The Last of Us Part 2 سیستم شخصی سازی سلاح را نشان می‌دهد

یکی از کاربران توییتر به نام Monakatyusa ویدیویی را منتشر کرده است که نحوه شخصی‌سازی سلاح در The Last of Us Part 2 را نشان می‌دهد. 

استودیو ناتی داگ سخت در تلاش است تا بازی The Last of Us Part II را در زمان ذکر شده عرضه کند و در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار دهد. همچنین مدتی پیش بود که اعلام شد دموی بازی The Last of Us Part 2 در رویداد Pax East 2020 قابل بازی است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به نام Monakatyusa به‌تازگی ویدیویی تقریبا یک دقیقه‌ای را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد نحوه شخصی‌سازی سلاح‌ها در بازی The Last of Us Part II هستیم. یکی از نکات ویدیو منتشر شده، انیمیشن‌ بسیار جذاب نحوه انجام این کار توسط الی است. همچنین تغییراتی که می‌توانید روی سلاح‌های بازی نظیر بالا بردن میزان آسیب‌رسانی، تغییر دوربین تک‌تیرانداز و بالا بردن ظرفیت خشاب سلاح، نوید یک بخش پرجزئیات‌تر نسبت‌به نسخه پیشین می‌دهد. 

بازیکنان برای ارتقای سلاح‌های خود به آیتم های مخصوصی نیاز دارند که با کسب کردن آن‌ها، می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی The Last of Us Part II را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۹ خرداد ماه (۲۹ مِی) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌ به پوسترهای جدید بازی اشاره کرد که جذابیت بالایی دارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده