نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

The Last of Us Part 2 دارای پیچیده‌ترین شخصیت‌‌ های دنیای بازی‌ های ویدیویی است

هالی گروس، دستیار نویسنده بازی The Last of Us Part 2، در تازه‌ترین مصاحبه خود ادعا می‌کند که استودیوی ناتی داگ در تلاش است تا پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی را برای این اثر خلق کند.

حدود چهار ماه به انتشار یکی از مورد انظارترین بازی‌های نسل هشتم باقی مانده است. بازی The Last of Us برای اولین بار سال ۲۰۱۳ برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد و به‌واسطه داستان و شخصیت‌های جذاب خود به‌سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری سونی تبدیل شود. حال پس از گذشت شش سال از آن تاریخ، طرفداران به‌زودی می‌توانند نسخه دوم و تازه‌ترین ساخته استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) را تجربه کنند. بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ دو اسفند ماه (۲۱ فوریه ۲۰۲۰) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، هالی گروس، دستیار نویسنده بازی The Last of Us Part 2، در تاره‌ترین مصاحبه خود با مجله پلی استیشن اذعان کرد که ناتی داگ در تلاش است تا پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین شخصیت‌های ممکن را برای این نسخه از بازی خود خلق کند:

این طولانی‌ترین کاری است که در دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌ام. هر روز مشغول کار هستم و این فرصت را دارم تا با افرادی چون طراحان، انیماتورها و صداگذاران مختلفی همکاری کنم. تیم سازنده به شدت در تلاش است تا بتواند شخصیت‌های پیچیده‌ای را برای این نسخه از بازی خلق کند. تنها کافی است به ایده‌ها و نظرات آنها نگاهی کنید تا متوجه شوید چه نابغه‌هایی در حال کار روی این بازی هستند.

 گروس همچنین اطلاعاتی در مورد داستان بازی و چالش‌هایی که شخصیت الی در بازی با آنها روبه‌رو می‌شود، توضیحاتی ارایه داده است:

متاسفانه در قسمتی از داستان شخصیت‌های بازی شکنجه می‌شوند، در موقعیت خطرناکی قرار می‌گیرند و ارزش‌های آنها مورد آزمایش قرار گرفته می‌شود. با وجود اینکه همه ما شخصیت الی را دوست داریم و نسبت به بزرگ شدنش بسیار هیجان زده هستیم، اما این موضوع باعث نمی‌شود که او در طول بازی با چنین موقعیت‌هایی مواجه نشود.

اگر شما هم همانند بسیاری از افراد، منتظر تجربه بازی The Last of Us Part 2 هستید، لطفا نظرات خود درمورد این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده