نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

گروه‌بندی مسابقات WePlay! Dota 2 ToW: Mad Moon مشخص شد

نحوه‌ی دسته‌بندی تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی مسابقات WePlay! Tug of War: Mad Moon بازی Dota 2 تعیین شد.

با اینکه مسابقات StarLadder ImbaTV Minor و ESL One Los Angeles Major تا ماه آینده کارشان را آغاز نمی‌کنند، اما این بدان معنا نیست که در زمانِ باقیمانده شاهد تورنمنتِ دیگری نخواهیم بود. مسابقات WePlay! Tug of War: Mad Moon در بازه‌ی زمانی ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند (۹ تا ۲۳ فوریه) در کی‌یف، اوکراین برگزار می‌شود و تعداد ۸ تیم برای کسبِ قسمتی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری این رویدادِ فاقد امتیازِ Dota Pro Circuit به رقابت می‌پردازند. حالا در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان WePlay از نحوه‌ی دسته‌بندی تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی مسابقات پرده برداشته است که در ادامه‌ی مطلب می‌توانید گروه‌بندی تیم‌ها را مشاهده کنید.

گروه اول

گروه دوم

B8Gambit EsportsAggressive ModeNigma Esports
Team SecretInfamousVirtus.proNinjas in Pyjamas

مسابقات WePlay! Dota 2 ToW: Mad Moon

از چهار تیم Gambit Esports ،Nigma Esports ،Team Secret و Virtus.pro به‌طور مستقیم برای شرکت در مسابقات WePlay! Tug of War: Mad Moon دعوت به عمل آمد و تیم‌های Ninjas in Pyjamas ،Royal Never Give Up و Infamous با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مناطق CIS/اروپا، آسیا و آمریکای شمالی/آمریکای جنوبی موفق به راه‌یابی به مرحله‌ی گروهی شدند. تیم Natus Vincere نیز به‌عنوانِ قهرمان مسابقات WePlay! Reshuffle Madness جوازِ حضور در این رویداد را به دست آورد. بااین‌حال، این پایانِ ماجرا نبود و تیم‌های «رویال نِور گیو آپ» و «ناوی» مدتی قبل اعلام کردند که قادر به شرکت در این دوره از مسابقات نیستند و برگزارکنندگان رویداد سریعاً تیم‌های Aggressive Mode و B8 را جایگزین آن‌ها کردند.

در مرحله‌ی گروهی این رویداد ابتدا تیم‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به رقابت می‌پردازند. تیم‌ها به ازای بردهای خود امتیاز کسب می‌کنند و در یکی از ۴ جایگاهِ موجود قرار می‌گیرند. در پایان این مرحله، صدرنشینِ هر گروه مستقیماً به نیمه‌نهایی مرحله‌ی اصلی راه می‌یابد و تیم‌های قرارگرفته در رده‌ی دوم و سوم هر گروه در یک چهارم نهایی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی می‌شوند. قعرنشینِ هر گروه نیز از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شود و شانس راه‌یابی به مرحله‌ی بعدی را از دست می‌دهد. تیم‌ها در مرحله‌ی اصلی در براکتی دو حذفی به مصاف هم خواهند رفت و نحوه‌ی برگزاری همه‌ی دیدارها به استثنای دیدار فینال که به‌شکل Best-of-Five پیگیری می‌شود، Best-of-Three است.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده