// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کنترلر ایکس باکس وان با طرح Cyberpunk 2077 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

اخیرا تصویری منتشر شده است که احتمالا از ساخت یک کنترلر محدود ایکس باکس وان با طرح بازی Cyberpunk 2077 خبر می‌دهد.

از زمان معرفی بازی Cyberpunk 2077 در رویداد E3 2018، تقریبا بیشتر محصولات تجاری‌ مرتبط با این بازی به‌نوعی به شرکت مایکروسافت و ایکس‌باکس مربوط بودند. در کل کمپانی Microsoft قطعا به‌دنبال این است که کنترلرهای محدود و حتی باندل‌های انحصاری را با طرح بازی‌‌های بزرگ تولید و روانه‌ی بازار کند. بازی Cyberpunk 2077 نیز قطعا از این قاعده مستثنی نیست؛ چراکه یکی مورد‌انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی و طبق اطلاعاتی که یک کاربر در وب‌سایت ردیت منتشر کرده است، یک فروشگاه در کشور آفریقای جنوبی به‌نام Raru در فهرست اقلام خود نام کنترلر ایکس‌باکس وان با طرح بازی Cyberpunk 2077 را ثبت کرده است. اگرچه این محصول از این فروشگاه حذف شده است، اما می‌توانید تصویری از آن را در زیر مشاهده کنید. تصویری از این کنترلر ارائه نشده است و قیمت آن تقریبا ۹۰ دلار است که اگرچه برای یک کنترلر کمی زیاد است، اما ممکن است در سایر کشورها ارزان‌تر عرضه شود. برای دیدن تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید.

بازی Cyberpunk 2077

در نظر داشته باشید که این خبر تنها یک احتمال است که برای تایید یا رد کردن آن باید صبر کنیم؛ اگرچه احتمال بالایی برای آن می‌توان در نظر گرفت. تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 برابر است با ۱۷ ماه سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) که قرار است برای کامپیوتر، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 عرضه شود. کسانی که قصد تجربه‌ی بازی را روی کنسول نینتندو سوییچ دارند، احتمالا نباید منتظر باشند. همچنین در خبری دیگر در زومجی خواندید که بازی Cyberpunk 2077 از واقعیت مجازی پشتیبانی نخواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده