نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد

استودیو CD Projekt RED اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 احتمالا برای سوییچ زیادی سنگین خواهد بود.

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)‌ در حال حاضر به سختی مشغول کار روی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) است که به‌تازگی با تاخیری انتشار آن به تابستان موکول شد. طبق اعلام این استودیو، آن‌ها از زمان اضافی به‌دست آمده برای پولیش کردن بازی به خصوص المان‌های نقش آفرینی آن استفاده خواهند کرد. از آن‌جایی که گفته شده این بازی شامل ۷۵ مرحله‌ی جانبی با داستانی غنی خواهد بود، به‌نظر می‌رسد که تاخیر زدن آن برای رسیدگی به تمامی جنبه‌‌های بازی بسیار حیاتی بوده است. در حال حاضر اعلام شده است که بازی تنها برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا شانسی برای عرضه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ روی کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد؟ 

طبق آخرین اخبار بازی و در طی مصاحبه‌ای با سایت onMSFT، جان مامیس، رئیس شعبه‌ی کراکف، بیان کرده که فکر نمی‌کند این اتفاق رخ دهد. او در این مصاحبه گفت: 

تا آن‌جا که من می‌دانم، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. من نمی‌دانم که آیا سایبرپانک ۲۰۷۷ اصلا روی سوییچ قابل اجرا خواهد بود یا خیر. این بازی ممکن است برای سوییچ زیادی سنگین باشد. زمانی ما همین فکر را راجع به بازی Witcher 3 نیز می‌کردیم، اما به هر طریق توانستیم تا بازی را روی سوییچ پیاده‌سازی کنیم. 

با اینکه نسخه‌ی سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt از دانگرید‌های زیادی در زمینه‌ی بصری بهره می‌برد، بااین حال به‌خوبی توانست روی این کنسول اجرا شود و همین قضیه ممکن است تا استودیو سازنده را به پورت کردن بازی Cyberpunk 2077 روی سوییچ نیز مجاب کند. سازندگان همچنین چندی پیش اعلام کردند که تمرکز آن‌ها روی نسل حاضر کنسول‌های خانگی‌ خواهد بود و امروز نیز مامیس این موضوع را باری دیگر تایید کرد. 

Cyberpunk 2077

موضوع جذاب دیگر این است که تمام کردن بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ چند ساعت به طول خواهد انجامید؟ مامیس در این مورد گفت: 

ما هنوز مطمئن نیستیم. ما همچنان در حال ساخت بازی هستیم و روش‌های بسیار زیادی برای بازی‌ کردن آن وجود دارد. شخصی‌سازی زیادی در بازی قرار گرفته و این بازی بسیار غیر خطی است. به این علت که شما می‌توانید به روش‌های زیادی این بازی را بازی کنید، کمی سخت است که به‌طور دقیق اعلام کنیم که اتمام بازی چند ساعت به طول خواهد انجامید. چگونه می‌توان با وجود‌ جهان‌باز بودن بازی و محتوای گوناگونی که در آن وجود دارد، زمان محتوای بازی را حدس زد؟ 

بیانیه‌ی مامیس یادآور مصاحبه‌ی چند وقت گذشته‌ی سی‌دی پراجکت رد است که در آن‌، گفته شد که این بازی نسبت به ویچر ۳ کوتاه‌تر خواهد بود، اما ارزش تکرار بسیار بیشتری خواهد داشت. با وجود انتخاب‌های زیاد و محتوای غنی‌ که استودیو سازنده برای طرفداران تدارک دیده، به‌نظر می‌رسد که بازیکنان ساعات زیادی را با Cyberpunk 2077 خواهند گذراند و می‌توان با این بازی مدت زیادی را سرگرم شوند.

بازی Cybetpunk 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به عرضه نشدن بازی Cyperpunk 2077 برای کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ آیا تمایل دارید تا این بازی را روی کنسول هیبریدی شرکت نینتندو تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده