// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

Animal Crossing: New Horizons احتمالا دارای خریدهای درون برنامه ای است

طبق رده‌بندی سنی ESRB که در وب‌سایت بازی Animal Crossing: New Horizons درج شده است، این بازی دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که در صفحه بازی Animal Crossing: New Horizons در وب‌سایت نینتندو وجود دارد، این بازی دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود. می‌توانید وارد این لینک شوید و به انتهای صفحه بروید و نشان مؤسسه ESRB را مشاهده کنید که درکنار آن وجود خریدهای درون بازی یا in-game purchase ذکر شده است. البته این اطلاعات هنوز در وب‌سایت ESRB درج نشده است.

همان‌طور که می‌دانید، خریدهای درون بازی برای تمامی شرکت‌ها و در این‌جا، شرکت Nintendo سودهای خوبی به‌همراه آورده است و این شرکت قطعا مخالف سود بیشتر نیست! از این‌رو اضافه شدن خریدهای درون بازی به Animal Crossing: New Horizons دور از انتظار نبوده و نیست. البته یک تفاوت بین بازی‌های موبایل و سوییچ این شرکت وجود دارد؛ بازی‌های موبایل معمولا به‌صورت رایگان قابل دریافت هستند اما بازی‌های سوییچ معمولا در نسخه پربمیوم پولی هستند.

پیش‌تر در زومجی اطلاعاتی جدید از بخش چندنفره این بازی مطالعه کردید که در آن توضیحاتی در مورد تعداد جزیره‌های ممکن به‌ ازای هر دستگاه نینتندو سوییچ ارائه داده شده است. البته باید توجه داشته باشید که مانند نسخه‌های قبلی مجموعه انیمال کراسینگ، در New Horizons هم بازیکن در هر کنسول تنها می‌تواند یک جزیره داشته باشد و امکان ایجاد جزیره‌های متعدد روی یک کنسول امکان‌پذیر نیست. در خبری دیگر نیز باندل Animal Crossing نینتندو سوییچ را با تماشای تریلری مشاهده کردید. تاریخ انتشار بازی Animal Crossing New Horizons برابر است با ۲۰ ماه مارس (یکم فروردین ماه ۹۹) که قرار است به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده