// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره‌ی بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره‌ی بازی Animal Crossing: New Horizons در وب سایت این بازی منتشر شد.

اگر به بخش مربوط‌ به بازی Animal Crossing: New Horizons در وب سایت نینتندو آمریکا مراجعه کنید، می‌توانید اطلاعاتی در مورد قوانین و چگونگی به اشتراک گذاشتن جزیره خود در بخش چند نفره این بازی را مشاهده کنید. این اطلاعات که به‌تازگی منتشر شده‌اند می‌توانند یک دید کلی از بخش چند نفره‌ی این بازی مورد انتظار در اختیار ما قرار دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط نینتندو وضعیت بخش چند نفره بازی انیمال کراسینگ به این صورت خواهد بود:

  • روی یک کنسول نینتندو سوییچ مجموعا هشت بازیکن می‌توانند در یک جزیره زندگی کنند (البته هر کدام از این بازیکنان برای ورود به بازی به یک اکانت نینتندو احتیاج دارد).
  • چهار نفر از این بازیکنان می‌توانند ازطریق بخش چندنفره محلی(local multiplayer) به‌طور همزمان در یک جزیره به انجام بازی مشغول شوند.
  • هر هشت بازیکن در صورت اتصال به یک وای‌فای محلی(Local wireless) یا به‌صورت آنلاین، می‌توانند به‌طور همزمان در یک جزیره به انجام بازی بپردازند (برای تجربه‌ی بازی به‌صورت آنلاین باید در سرویس نینتندو آنلاین عضو باشید).

بخش Local wireless و بازی آنلاین قابلیت‌های جدیدی نیستند و در نسخه Animal Crossing: Wild World که در سال ۲۰۰۵ برای کنسول نینتندو DS منتشر شد نیز بازیکنان می‌توانستند به همین صورت از جزیره‌های یکدیگر بازدید کنند. اما اتصال چهارنفر به‌طور همزمان روی یک دستگاه برای اولین‌بار است که در این مجموعه مشاهده می‌شود و به این ترتیب بازیکنان می‌توانند تنها با استفاده از یک کنسول با دوستان خود به رقابت بپردازند.

البته باید توجه داشته باشید که مانند نسخه‌های قبلی مجموعه انیمال کراسینگ، در New Horizens هم بازیکن در هر کنسول تنها می‌تواند یک جزیره داشته باشد و امکان ایجاد جزیره‌های متعدد روی یک کنسول امکان‌پذیر نیست. دیگر زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید بازی محبوب انیمال کراسینگ باقی نمانده و طرفداران این مجموعه می‌توانند از تاریخ ۲۰ مارچ ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۹۹) به انجام این بازی مشغول شوند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده