نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸

مارک والبرگ از ظاهر سالی در فیلم Uncharted رونمایی کرد

مارک والبرگ با انتشار ویدیوی کوتاهی از ظاهر ویکتور سالیوان و سیبیل معروف این کاراکتر در فیلم بسیار مورد انتظار Uncharted رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مارک والبرگ از ظاهر ویکتور سالیوان در فیلم Uncharted (آنچارتد) رونمایی کرده است. این بازیگر آمریکایی یک ویدیوی کوتاه از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و نهایتاً ظاهر سالی را به طرفداران نشان داد. این رونمایی در پی انتشار تصاویری از تام هالند بود که ظاهر نیتن دریک را در معرض نمایش قرار می‌داد. باتوجه‌به اینکه طرفداران از مدت‌ها پیش منتظر انتشار جزئیاتی جدیدی از فیلم «آنچارتد» شرکت سونی بودند، رونمایی از ظاهر نیتن دریک سروصدای زیادی در اینترنت به پا کرد. زمانی‌که تصویر قهرمان جوان داستان به نمایش درآمد، برخی از طرفداران با جاروجنجال می‌پرسیدند که پس ویکتور سالیوان در این اوضاع آشفته کجا بود؟

نخستین تصویر سالی در فیلم آنچارتد

موردی که طرفداران خشمگین توییتر از آن بی‌اطلاع بودند این بود که ظرف چند روز آینده شاهد رونمایی دیگری خواهند بود و سرانجام می‌توانند ظاهر سالی را در فیلم Uncharted مشاهده کنند. تولید فیلم «آنچارتد» بر اثر شیوع ویروس کرونا فراز و نشیب‌های بسیاری داشت و به نظر می‌آمد که با تأخیرهای قابل توجهی نیز روبه‌رو شود. اما خوشبختانه این اتفاق نیافتاد و فعلاً هیچ مشکلی در روند تولید وجود ندارد. پیش از این تام هالند اعلام کرد: «مارک والبرگ در نقش سالی شگفت‌انگیز خواهد بود. بخش بدلکاری که در برلین داریم، قبلاً کارهای بی‌نظیری انجام داده است. آن‌ها خود را برای انجام این کار آماده می‌کنند و این هیجان‌انگیز خواهد بود.» فیلم Uncharted سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت می‌کند و این باعث تمایز آن نسبت به سایر آثار اقتباس‌شده از بازی‌ها می‌شود. تام هالند در این‌باره اظهار داشت:

بدون شک بازی‌های این مجموعه منبع الهام بزرگی برای فیلم Uncharted بوده است، اما با برداشتی تازه از نسخه‌ی جوان نیتن دریک سروکار داریم که در بازی‌ها کمتر به آن پرداخته شد. این فیلم بسیار جالب است و مقیاس جهانی دارد. ما به نقاط مختلفی از جهان سفر می‌کنیم و مکان‌های شگفت‌انگیزی را می‌بینیم.

فیلم Uncharted به‌خاطر تمرکز روی نسخه‌ی جوان‌تر نیتن دریک تا حدودی از منبع الهام خود فاصله می‌گیرد و این احتمالاً شانس فیلم برای موفقیت را افزایش می‌دهد. تام هالند قبلاً در گفت‌وگو با آی‌جی‌ان گفت: «وجه تمایز این فیلم با سایر آثار اقتباس‌شده از بازی‌ها این است که این فیلم به ریشه‌های مجموعه بازمی‌گردد؛ بنابراین اگر بازی‌های Uncharted را تجربه کرده باشید، نمی‌دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. همچنین اگر بازی‌های این مجموعه را تجربه نکرده باشید، باز هم از تماشای فیلم لذت خواهید برد؛ چرا که دیگران هم در همان لحظه در جریان وقایع قرار می‌گیرند.» تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل در فیلم «آنچارتد» نقش‌آفرینی می‌کنند و روبن فلیشر، کارگردان فیلم‌های Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) و Venom (ونوم) سکان هدایت آن را در دست دارد.

فیلم Uncharted داستان نیتن دریک، یکی از نوادگان سیاح و دزد دریایی مشهوری با نام فرانسیس دریک را روایت می‌کند که برای یافتن گنج ال‌دورادو راهی جنگل‌های آمازون و به‌دنبال آن یک جزیره‌ی ناشناخته در آمریکای جنوبی می‌شود. بااین‌حال پای جوینده‌ی گنج دیگری به ماجرا باز می‌شود و کاوش نیتن حالتی رقابتی به خود می‌گیرد. پیش‌نویس نهایی فیلمنامه‌ی فیلم «آنچارتد» را آرت مارکوم و مت هالووی به رشته‌ی تحریر درآوردند که نگارش فیلمنامه‌ی فیلم‌های اکشن Iron Man (مرد آهنی)، Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه) و Men in Black International (مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی) را در کارنامه دارند. الکس گارتنر و چارلز روون از شرکت «اطلس اینترتینمنت» و آوی آراد و آری آراد از شرکت «آراد پروداکشنز» به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Uncharted فعالیت می‌کنند و اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت «پلی استیشن پروداکشنز» تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده