// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۲

ABZU و Rising Storm 2 بازی های رایگان بعدی اپیک گیمز استور خواهند بود

Pikuniku در حال حاضر در فروشگاه اپیک گیمز استور به رایگان قابل دریافت است. همچنین بازی‌های رایگان بعدی این فروشگاه نیز مشخص شدند.

همان‌طور که می‌دانید فروشگاه اپیک گیمز، به‌صورت هفتگی تعدادی بازی را به‌ صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در طی جدیدترین اخبار، بازی‌های رایگان هفته جدید فروشگاه اپیک گیمز مشخص شدند.

بازی رایگان این هفته‌ی استودیو اپیک گیمز بازی ماجراجویی مستقل Pikuniku از استودیو سکتورداب (Sectordub) است که توسط استودیو دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) منتشر شده است. بازی Pikuniku کاربران را در دنیایی عجیب‌و‌غریبی رها می‌کند. در این بازی بازیکنان در نقش کاراکتری ماجراجو با نام Piku حاضر می‌شوند که قصد دارد که مردم این دنیا را در راهی ببرد که به ترس‌های‌شان غلبه کنند. این بازی تا تاریخ ۱۷ مهر ماه به‌صورت رایگان قابل بازی خواهد بود.

همچنین دو بازی ABZU و Rising Storm 2: Vietnam از تاریخ ۱۷ مهر ماه به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی ABZU یک بازی اکتشافی است که در آن به‌عنوان غواص در زیر آب شنا می‌کنید. شما گونه‌های مختلفی براساس موجودات واقعی را کشف خواهید کرد و در جریان گیم پلی با موانعی روبرو خواهید شد. شما همچنین به قلب اقیانوس، جایی که اسرار باستانی فراموش شده‌ای وجود دارد، سفر خواهید کرد، اما مراقب باشید زیرا در اعماق دریا خطرات زیادی وجود دارد.

در بازی Rising Storm 2: Vietnam از استودیو Antimatter Games و Tripwire Interactive شما می‌توانید در مسابقات MP با تعداد ۶۴ نفره شرکت کرده و در بیش از ۲۰ نقشه بازی کنید. بازیکنان می‌توانند نقش ارتش یا نیرو دریایی ایالات متحده، PAVN / NVA ،NLF / VC، استرالیایی‌ها و نیروهای ARVN را در این بازی برعهده بگیرند و از بیش از ۵۰ سلاح، چهار هلی کوپتر قابل پرواز، مین، تله و تونل استفاده کنند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی رایگان هفته گذشته RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition بود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده