// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

قابلیت پشتیبانی از مادها و اچیومنت به فروشگاه اپیک گیمز افزوده شد

اپیک گیمز استور به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت کرد تا بیشتر از پس پاسخ‌گویی به نیازهای گیمرها بربیاید. بازی‌های عرضه‌شده در این فروشگاه حالا دیگر قابلیت پشتیبانی از MODها را دارند و به بازیکن اچیومنت می‌دهند.

گیمرها پس از دیدن پشتیبانی بازی Mechwarrior 5: Mercenaries از مادها در نسخه‌ی فروشگاه اپیک گیمز، به پشتیبانی Epic Games Store از این قابلیت پی بردند. حالا می‌توان انتظار داشت که برخی از بازی‌های دیگر نیز با انتشار آپدیت، نسخه‌ی اپیک گیمز استور خود را آماده‌ی پذیرش مادها کنند. همچنین به صورت رسمی اعلام شد که از امروز گیمرها هنگام تجربه‌ی برخی از بازی‌های منتشرشده روی اپیک گیمز استور، با دریافت اچیومنت‌ها مواجه می‌شوند. البته برای پشتیبانی همه‌ی بازی‌های اپیک گیمز استور از اچیومنت‌ها و مادها باید کمی بیشتر صبر کرد. مهم آن است که قدم اصلی برداشته شد و بالاخره اپیک توانست به دو مورد از درخواست‌های کلیدی طرفدارها برای بهبود فروشگاه دیجیتالی خود پاسخ دهد.

اپیک گیمز استور حالا یک صفحه به اسم MODs را برای برخی بازی‌ها آماده کرده است که پس از ورود به آن، هم می‌توانید ابزار مادسازی را دریافت کنید و هم به دانلود MODهای ساخته‌شده توسط دیگران بپردازید. امکان جست‌وجوی دقیق‌تر و مشاهده‌ی میزان مورد پسند قرار گرفتن هر ماد از سوی جامعه‌ی گیمرها بازی هم وجود دارد. هرچند اپیک گیمز استور می‌گوید این بخش را به مراتب جذاب‌تر خواهد کرد.

وقتی پس از چند هفته هر ۲ قابلیت به قدرت حداکثری خود برسند، فاصله‌ی اپیک گیمز استور با امکانات ارائه‌شده در استیم قطعا کمتر از قبل به نظر می‌آید؛ رقیبی که اپیک گیمز همچنان با انحصاری‌های زمانی و بازی‌های رایگان، برای ایستادگی در مقابل آن می‌جنگد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده