// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

Gran Turismo 7 از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

به‌تازگی اعلام شده که بازی Gran Turismo دارای ویژگی ری تریسینگ و HDR است و همچنین از رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هم پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین نسخه از مجموعه Gran Turismo در جریان رویداد پلی استیشن 5 معرفی شد و کاربران، بیش‌ازپیش مشتاق هستند تا اطلاعات بیشتری را کسب کنند. با اینکه استودیو  پالی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) و سونی، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Gran Turismo 7، اطلاعات خاصی را از این بازی منتشر نکرده‌اند، اما به‌تازگی در صفحه بازی در سایت پلی استیشن اطلاعاتی حول کیفیت اجرایی گرن توریسمو 7 منتشر شده است.

تیم سازنده از ویژگی‌های ری تریسینگ و HDR در بازی Gran Turismo 7 استفاده کرده تا از نظر بصری، شاهد یک شبیه‌ساز رانندگی چشم‌نواز باشیم. همچنین اعلام شده که Gran Turismo 7 از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اعلام نشده که آیا بازی از حالت اجرایی دیگری هم پشتیبانی می‌کند یا خیر. از دیگر ویژگی‌های گرن توریسمو 7 هم می‌توان به سرعت بارگذاری بسیار سریع به‌لطف SSD و همچنین پشتیبانی از حسگرهای لمسی (Haptic Feedback) و تریگرهای انطباقی (Adaptive Triggers) اشاره کرد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر اطلاعات و نمایش‌های بیشتر از بازی Gran Turismo 7 بمانیم و ببینیم که جدیدترین شبیه‌ساز رانندگی پالی‌فونی دیجیتال در چه تاریخی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده