نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

Studio Ghibli در حال ساخت دو انیمه جدید در سال ۲۰۲۰ است

استودیو جیبلی تایید کرد که در حال ساخت دو انیمه سینمایی جدید در طول سال ۲۰۲۰ است که یکی از این دو اثر به هایائو میازاکی تعلق دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، Studio Ghibli رسما ساخت دو اثر جدید خود را تایید و اعلام کرده است. به نقل از i-D و طبق بیانیه‌ای که به مناسبت سال نو میلادی منتشر شده، استودیو جیبلی اعلام کرد که آن‌ها در حال ساخت دو انیمه سینمایی جدید هستند که در طول سال ۲۰۲۰ روی آن کار خواهند کرد. وظیفه کارگردانی یکی از این دو انیمه بر عهده هایائو میازاکی است که پس از اعلام بازنشستگی خود، در سال ۹۵ از تغییر تصمیمش برای بازنشستگی و بازگشت به صنعت ساخت انیمه خبر داده بود. ?How Do You Live (شما چطور زندگی می‌کنید؟) یا Kimi-tachi wa Dō Ikiru ka نام انیمه در دست ساخت میازاکی است، اما اطلاعاتی از پروژه دوم در دست نیست.

میازاکی پیش از این وعده داده بود که انیمه ?How Do You Live که یک اثر فانتزی ماجراجویانه است، پیش از المپیک تابستانی سال ۲۰۲۰ که در توکیو برگزار خواهد شد، منتشر می‌شود، اما طبق خبری که مدتی پیش CartoonBrew منتشر کرد، توشیو سوزوکی، تهیه کننده این انیمه و از اعضای استودیو جیبلی، پیش بینی کرده که انیمیشن ?How Do You Live در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. ماه گذشته نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه اثر جدید میازاکی تنها ۱۵ درصد پیشرفت ساخت داشته است. بااین حال، Studio Ghibli زمان انتشار هیچ یک از این دو انیمه را تایید نکرده و مشخص نیست که این آثار در چه زمانی منتشر خواهند شد. 

همچنین در مهر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ۲۱ انیمه سینمایی استودیو جیبلی قرار است از طریق شبکه HBO Max در آمریکا منتشر شود که در بین این آثار، شاهد انیمه‌هایی که توسط میازاکی ساخته شده، نیز هستیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده