نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

شبکه HBO Max حقوق انتشار انیمه‌های Studio Ghibli در آمریکا را دریافت کرد

شبکه HBO Max اعلام کرد که در فهرست برنامه‌های این سرویس استریم در آمریکا شاهد انیمه‌های Studio Ghibli نیز خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه‌های Studio Ghibli قرار است از طریق شبکه HBO Max در دسترس کاربران آمریکا قرار بگیرد. این سرویس استریم تازه تاسیس اعلام کرد که با استودیو جیبلی که خانه انیمه‌های تحسین شده و برنده جایزه اسکار است، توافقی کرده و حقوق انتشار این انیمه‌ها در آمریکای شمالی را دریافت کرده است. این قرارداد شامل ۲۱ انیمه سینمایی می‌شود که پیش از این توسط GKIDS منتشر شده بودند و شامل انیمه‌هایی چون انیمه Castle in the Sky، انیمه The Cat Returns، انیمه From Up On Poppy Hill، انیمه Howl’s Moving Castle، انیمه Kiki’s Delivery Service، انیمه My Neighbor Totoro، انیمه My Neighbors the Yamadas، انیمه Nausicaä of the Valley of the Wind، انیمه Ocean Waves، انیمه Only Yesterday، انیمه Pom Poko ،Ponyo، انیمه Porco Rosso، انیمه Princess Mononoke، انیمه The Secret World of Arrietty، انیمه Spirited Away، انیمه The Tale of The Princess Kaguya، انیمه Tales From Earthsea، انیمه When Marnie Was There، انیمه Whisper of the Heart و انیمه The Wind Rises، خواهد شد. کوین ریلی، مدیر ارشد برنامه‌های شبکه HBO Max گفت:

انیمه‌های استودیو جیبلی آثاری از نظر بصری نفس گیر و یک تجربه فراگیر هستند. این انیمه‌ها شگفت‌انگیز، مسحور کننده و کاملا انسان گرایانه هستند که قلب مردم را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند و ما مفتخریم که قرار است این آثار را از طریق HBO Max برای افراد بیشتری به نمایش بگذاریم.

Spirited Away

بخش زیادی از انیمه‌های Studio Ghibli قرار است همزمان با آغاز به‌کار سرویس استریم HBO Max در دسترس کاربران قرار بگیرند و در ادامه بقیه آثار به کتابخانه برنامه‌های این شبکه اضافه خواهند شد. کوجی هوشینو، رئیس شرکت جیبلی در بیانیه منتشر شده گفت:

ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم که قرار است با HBO Max برای ارائه مجموعه‌ای از محصولات Studio Ghibli در سرویس استریم آن‌ها همکاری کنیم تا آن‌ها را به مخاطبان آمریکایی ارائه کنیم. به‌عنوان یک برند با محتوای برتر، HBO Max یک خانه ایده‌آل برای آثار ما است. پس از راه‌اندازی این سرویس استریم در بهار سال آینده، طرفداران قادر خواهند بود تا انیمه‌های استودیو جیبلی را از طریق آن تماشا کنند و از آن لذت ببرند و همچنین مخاطبان جدیدی قادر خواهند بود تا برای اولین‌بار به تماشای آثار ما بپردازند.

استودیو جیبلی قدمتی ۳۰ ساله دارد که هایائو میازاکی، کارگردان افسانه‌ای یکی از افراد کلیدی این استودیو بوده است. همچنین انیمه Spirited Away جایزه اسکار دریافت کرده و چندین اثر دیگر نیز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شده بودند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده