نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

ناشر Deadly Premonition 2 از انتشار اطلاعات جدیدی از بازی در آینده نزدیک خبر داد

اِد ولیانته، مدیرعامل کمپانی Rising Star Games اعلام کرد که به‌زودی اطلاعاتِ بیشتری از بازی Deadly Premonition 2 به گوشِ بازیکنان می‌رسد.

در شهریورماه امسال تایید شد که یک دنباله برای بازی ترسناک سروایول Deadly Premonition برای کنسول نینتندو سوییچ در دستِ ساخت است که Deadly Premonition 2: A Blessing In Disguise نام دارد. باعنایت‌به اینکه Swery65 باری دیگر برای نویسندگی و کارگردانی نسخه‌ی دوم بازمی‌گردد، انتظارات از این بازی بسیار بالا خواهد بود. با اینکه از زمانِ معرفی بازی Deadly Premonition 2 شاهد انتشار اطلاعات زیادی از آن نبودیم، اما ظاهراً بازیکنان نباید زمانِ زیادی را برای شنیدن اخبارِ تازه پیرامونِ این اثر منتظر بمانند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار بازی، اِد ولیانته، مدیرعامل کمپانی رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) در گفتگو با Gamereactor تایید کرد که بازی Deadly Premonition 2 درحال‌حاضر قابل بازی است. او اظهار داشت که یک ساعت از بازی را تجربه کرده است و از آن‌جایی‌که این اثر منحصراً در دسترسِ کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد، آن‌ها همکاری نزدیکی با شعبه‌های اروپایی و امریکایی نینتندو دارند. ولیانته همچنین عنوان کرد که در اوایلِ سال ۲۰۲۰ اطلاعاتِ بیشتری از بازی Deadly Premonition 2 به گوش‌مان می‌رسد.

بازی Deadly Premonition 2: A Blessing In Disguise در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ در دسترسِ کاربران Nintendo Switch قرار می‌گیرد. همچنین احتمالاً به‌زودی شاهدِ رویداد نینتندو دایرکت جدیدی خواهیم بود و کمپانی رایزینگ استار گیمز از این طریق اطلاعات بیشتری از بازی ترسناکِ خود به اشتراک می‌گذارد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده