// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷

استودیو Thunderful شرکت Rising Star را خریداری کرد

استودیو Thunderful، که از دو استودیو سازنده SteamWorld Dig و Fe تشکیل شده است، کمپانی Rising Star را به مالکیت خود در آورد.

زمستان سال گذشته، دو استودیو مستقل Image & Form و Zoink Games با همکاری همدیگر استودیو The Thunderful Group را تشکیل دادند که بیشتر با نام Thunderful شناخته می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی این استودیو اعلام کرد که کمپانی رایزینگ استار (Rising Star) را به مالکیت خود در آورده است. در این میان همچنین آنها مدیر جدیدی را نیز برای آن مشخص کرده‌اند.

به نقل از تاندرفول، خریداری کمپانی یاد شده از اول در برنامه کاری آنها قرار داشته است تا بتوانند محصولاتی با توجه به کیفیت قابل قبول Image & Form و Zoink به دست بازیکنان برسانند. از آنجا که این استودیو تازه تاسیس شده است، سازندگان اعلام کردند که تمامی درآمد حاصل از Rising Star Games برای کمک به رشد این استودیو در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این اولین بار نیست که این دو با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ چرا که کمپانی رایزینگ استار محصول استودیو ایمج‌اند‌فورم یعنی بازی SteamWorld Dig 2 را برای پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر کرده بود.

با خریداری کمپانی جدید، استودیو تاندرفول حال دو دفتر جدید در آمریکا و اروپا در اختیار خواهد داشت. البته گفتنی است که در حال حاضر محصولاتی که رایزینگ استار منتشر می‌کند با نام و نشان همین کمپانی در بازار عرضه می‌شود. البته این موضوع شاید در آینده برای بازی‌هایی که در غرب منتشر می‌شود، تغییر پیدا کند. از آنجا که نشان «خانه‌ی بازی‌های ژاپنی» روی محصولات کمپانی رایزینگ استار به چشم می‌خورد، استودیو تاندرفول برای انتشار بازی‌های ژاپنی از نام این کمپانی استفاده خواهد کرد.

در انتها باید گفت که استودیو تاندرفول و رایزینگ استار، مدیر جدیدی را نیز مشخص کرده‌اند. اد ولنتاین، که پیش‌تر در کمپانی‌های مطرح همچون سونی، اسکوئر انیکس، باندای نامکو، مایکروسافت و شعبه اروپا نینتندو فعالیت داشته است این مسئولیت را بر عهده گرفت. بریجان سیگورگریسان، مدیر عامل اجرایی استودیو تاندرفول، در مورد اضافه شدن اد ولنتاین به تیم نوشت:

پس از اینکه اد فهمید که ما قصد داریم او را به تیم دعوت کنیم، باقی‌مانده کار به راحتی انجام شد. این اولین باری است که ما توسعه‌دهنده‌ای را بیرون از کشور سوئد برای تیم استخدام می‌کنیم که البته این موضوع می‌تواند فواید زیادی برای هر دو طرف داشته باشد. ما خشنود هستیم که چنین فردی را در تیم خود استخدام کرده‌ایم.

نظرات خود را در مورد تصمیم جدید استودیو تاندرفول با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده