// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Marvel's Iron Man VR تاخیر خورد

استودیو Camouflaj چندی پیش در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Iron Man VR تأخیر خورده و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۹ عرضه می‌شود.

در چند روز گذشته سه بازی AAA و مورد انتظار تأخیر خورد که هرکدام به‌نحوی باعث ناراحتی گیمرها شده است. بااین‌حال هنوز در روزهای تأخیر خوردن بازی‌ها به‌سر می‌بریم. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کموفلاژ (Camouflaj)، سازنده بازی Marvel's Iron Man VR، اعلام کرده است که این بازی تأخیر خورده است.

بازی Marvel's Iron Man VR، در ابتدا قرار بود در تاریخ ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه) برای هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR عرضه شود. با این تأخیر، کاربران هدست واقعیت مجازی سونی باید تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۹ (۱۵ مِی) منتظر تجربه‌ی بازی بمانند. تیم سازنده در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است:

برای رسیدن به هدف و کیفیتی که جامعه کاربری ما انتظار آن را دارند، تصمیم سختی گرفتیم و تاریخ انتشار Marvel's Iron Man VR را به ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۹ موکول کردیم. از اینکه ما را درک می‌کنید و شکیبا هستید، تشکر می‌کنیم. به‌زودی اخبار بیشتری را از سوی ما خواهید شنید.

بازی Marvel's Iron Man VR در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شد. بازیکنان در این بازی در نقش مرد آهنی قرار گرفته و مأموریت‌های مختلفی را کامل می‌کنند. در آن زمان تیم سازنده اعلام کرده بود که کاربران واقعیت مجازی تجربه‌ی بسیار خوبی را کسب خواهند کرد و با تأخیر اعمال شده، باید تا زمان انتشار Marvel's Iron Man VR منتظر بمانیم و ببینیم که استودیو کموفلاژ چه محصولی را برای کاربران هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR آماده کرده است. از دیگر بازی‌های تأخیر خورده هم می‌توان‌به تأخیر بازی Marvel's Avengers اشاره کرد که به شهریور ماه موکول شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده