نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

Super Smash Bros. Ultimate به‌واسطه‌ Mii Fighter Costume جدید میزبان Cuphead می‌شود

بدونِ شک راه‌یابی کاراکترِ Cuphead به بازی Super Smash Bros. Ultimate از طریقِ یک لباسِ تازه‌ی Mii Fighter نزاع و درگیری‌های جدیدی را به بار می‌آورد.

کمپانی نینتندو (Nintendo) در کنارِ انتشارِ خبرِ پیوستنِ کاراکترِ بایلث به بازی Super Smash Bros. Ultimate به‌عنوانِ پنجمین کاراکترِ بسته‌ی الحاقی Fighter’s Pass، از لباس‌های تازه‌ی Mii Fighter نیز رونمایی به عمل آورده است که یکی از آن‌ها مطمئناً باعثِ خوشحالی طرفدارانِ زیادی خواهد شد. مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، کاراکترِ Cuphead در قالبِ یک لباسِ تازه برای Mii Gunner به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه می‌شود. پیوستنِ این کاراکتر به مجموعه‌ی Super Smash Bros از زمانِ انتشارِ بازی Cuphead در سالِ ۲۰۱۷ بارها توسطِ هواداران درخواست شده بود. اوایلِ امسال نیز توسعه‌دهندگانِ Cuphead اعلام کردند که در صورتِ تمایلِ نینتندو، مایل به راه‌یابی کاپ‌هد به بازی Super Smash Bros. Ultimate هستند. لباسِ Cuphead Mii Gunner نه‌تنها این کاراکترِ محبوب را به بازی می‌آورد، بلکه شاملِ آهنگِ Floral Fury از بازی Cuphead است که در طول بازی پخش می‌شود.

دو پوسته از کاراکترهای کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) و دو پوسته از کاراکترهای کمپانی کپکام (Capcom) نیز از طریقِ لباس‌های Mii در دسترسِ بازیکنانِ Super Smash Bros. Ultimate قرار می‌گیرد. لباسِ Altair از بازی Assassin’s Creed یکی از پوسته‌های مربوط‌به آثارِ یوبیسافت است که برای Mii Swordfighter می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه‌بر این، یک کلاهِ Rabbids نیز به Smash Ultimate راه می‌یابد که به‌وسیله‌ی هر سه کارکترِ Mii قابلِ استفاده خواهد بود. کپکام نیز دو لباس که هر دو مربوط‌به مجموعه‌ بازی‌های Mega Man می‌شود، برای این بازی فایتینگ در نظر گرفته است. یکی از آن‌ها لباسِ X از بازی Mega Man X است که برای Mii Gunner می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین لباسِ MegaMan.EXE از سری بازی‌های Mega Man  Battle Network نیز پوشش دیگری است که برای Mii Gunner قابلِ استفاده خواهد بود. مطابقِ معمول، این لباس‌های تازه را می‌توان با مبلغِ ۰.۷۵ دلار خریداری کرد ولی به‌هرشکل، پوسته‌ی Cuphead محتوای بیشتری به همراه دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این لباس‌ها به‌دست آورید، نگاهی به تریلری که در ادامه‌ی مطلب وجود دارد، بیندازید.

دانلود از وب‌سایتِ آپارات

بازی Super Smash Bros. Ultimate درحال‌حاضر برای کنسولِ نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی به‌خاطرِ کاراکترهای متنوع و دوست‌داشتنی، بخشِ موسیقی مجزا با بیش از ۸۰۰ قطعه، حالتِ کمپینِ گسترده‌ی World of Light، ارزشِ تکرار بالا، داستانی غنی با پایان‌های مختلف، حالت‌های جدیدِ بخش آنلاین و البته مکانیزم‌های مبارزه‌ی تازه نظیرِ Perfect Shield در بررسی زومجی نمره‌ی ۹.۵ را دریافت کرد که این بررسی را می‌توانید از «اینجا» مطالعه کنید. شایانِ ذکر است که همه‌ی پوشش‌های تازه‌ی Mii که پیش‌ازاین به آن‌ها اشاره کردیم، در تاریخِ ۸ بهمن ۱۳۹۸ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۰) برای خریداری در دسترس قرار می‌گیرند. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده