نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

اولین بسته الحاقی بازی Shenmue 3 ماه آینده عرضه خواهد شد

اولین DLC بازی ماجراجویی Shenmue 3 ماه آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

اولین بسته الحاقی بازی Shenmue 3 با نام Battle Rally معرفی شد. این DLC در تاریخ ۱ بهمن امسال (۲۱ ژانویه) عرضه خواهد شد، در این بسته الحاقی فعالیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند که با بقیه مأموریت‌ها تفاوت دارند. در این فعالیت‌های جدید، مسابقه‌دهنده‌ها علاوه‌بر اینکه باید با یکدیگر در طول مسیر مسابقه دهند، در نبردهای تن‌به تن نیز باید شرکت کنند. برای اولین‌بار در این سری، بازیکنان می‌توانند هرکدام از نقش‌های مثبت داستان را که می‌خواهند، انتخاب کنند. بنابراین بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر کاراکتر Ryo بازی با شخصیت‌های Wuying Ren و Wei Zhen را نیز تجربه کنند.

این بسته الحاقی رایگان نبوده و بازیکنان باید با قیمت ۸ دلار این DLC را از فروشگاه‌های سونی یا اپیک گیمز خریداری کنند. البته بسته الحاقی Battle Rally برای بازیکنانی که نسخه کامل مجموعه‌های DLC بازی Shenmue 3 را خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود و به‌محض انتشار، می‌توانند آن را تجربه کنند.

بازی Shenmue 3 از تاریخ ۲۹ آبان برای پلتفرم‌های پی‌سی و پلی‌اسیتشن 4 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند ازطریق فروشگاه‌های سونی یا اپیک گیمز، این بازی را خریداری کنند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده