نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

اولین تیزر تریلر فیلم Gretel and Hansel منتشر شد

شرکت اوریون پیکچرز سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Gretel and Hansel را منتشر کرد که شاهد نسخه متفاوتی از منبع اقتباس آن هستیم.

هفته گذشته بود که اولین تصویر رسمی فیلم Gretel and Hansel (گرتل و هانسل) منتشر شد و به‌تازگی شاهد انتشار اولین پوستر رسمی این فیلم ترسناک نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این فیلم ترسناک و فانتزی منتشر شده است. شرکت اوریون پیکچرز به‌تازگی اولین تیزر تریلر فیلم Gretel and Hansel را منتشر کرده که در این تریلر بیشتر با این نسخه از اقتباس از داستان برادران گریم آشنا می‌شویم. فضای تریلر نسبتا ترسناک است که ظاهرا سازندگان تلاش کرده‌اند تا از فیلم‌های ترسناک چند سال اخیر هالیوود به‌عنوان منبع الهام برای ساخت این فیلم ترسناک استفاده کنند که حداقل فضای تریلر مشابه برخی از این فیلم‌ها است. با این حال، اولین تریلر فیلم Gretel and Hansel می‌تواند نوید بخش یک اقباس خوب از منبع اقتباس آن باشد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Gretel and Hansel قرار است داستان یک دختر جوان به‌نام گرتل را دنبال کند که تلاش می‌کند تا هانسل، برادر کوچکش را در یک جنگل تاریک هدایت کند. گرتل زمانی‌که در جستجوی غذا و کار است، یک کلبه مرموز در جنگل پیدا می‌کند که صاحب این کلبه یک جادوگر شیطانی است که از هویت آن خبر ندارند. سوفیا لیلیس، آلیس کریج، جسیکا دیگو، چارلز بابالولا و ایان کنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gretel and Hansel حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آز پرکینز، کارگردان فیلم I Am the Pretty Thing That Lives in the House و فیلم The Blackcoat's Daughter، وظیفه کارگردانی فیلم گرتل و هانسل را بر عهده داشته است.

فیلم Gretel and Hansel برای اکران در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده