نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

اولین تصویر رسمی فیلم Gretel and Hansel منتشر شد

کمپانی اوریون پیکچرز اولین تصویر رسمی فیلم Gretel and Hansel را منتشر کرده که در آن شاهد حضور سوفیا لیلیس، بازیگر نقش گرتل هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم Gretel and Hansel (گرتل و هانسل) منتشر شده است. اوریون پیکچرز اخیرا اولین تصویر رسمی این فیلم ترسناک و فانتزی را منتشر کرده که در این تصویر، شاهد حضور سوفیا لیلیس، بازیگر نقش گرتل هستیم. فیلم Gretel and Hansel براساس داستانی از برادران گریم ساخته شده که تمرکز آن روی یک دختر جوان است که تلاش می‌کند تا برادر کوچکش را در یک جنگل تاریک هدایت کند و زمانی که در جستجوی غذا و کار است، او تنها یک دوست شیطانی را پیدا خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Gretel and Hansel

سوفیا لیلیس، آلیس کریج، جسیکا دیگو، چارلز بابالولا و ایان کنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اقتباس شده جدید هانسل و گرتل حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آز پرکینز، کارگردان فیلم I Am the Pretty Thing That Lives in the House و فیلم The Blackcoat's Daughter، وظیفه کارگردانی فیلم Gretel and Hansel را بر عهده داشته است. لیلیس طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در فیلم It (آن) و سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) شناخته شده و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، جدیدترین فیلمی است که شاهد نقش آفرینی این بازیگر نوجوان بوده‌ایم. لیلیس طی سال ۲۰۱۹ در فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase (نانسی درو و پلکان پنهان) نیز نقش آفرینی کرده و او همچنین اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال I Am Not Okay With This حضور دارد که این سریال قرار است سال آینده از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

فیلم Gretel and Hansel قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده