نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

ترکیب تیم EHOME با پیوستن vtFaded نهایی شد

تیم نام‌آشنای EHOME با ترکیب نهایی خود آماده‌ی شروع Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است.

در چند ماه گذشته تیم EHOME در زمینه‌ی ایجاد تغییر در ترکیب کاری انجام نداده است، اما پس از کسب مقام سوم-چهارم مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتیِ مسابقات ESL One Hamburg در منطقه‌ی چین با ترکیبی تقریباً تغییریافته، این تیم رسماً تغییرات را آغاز و با چنگ “vtFαded” جیا هائو و تانگ “897” جرویی برای پیوستن به تیم قرارداد امضا کرد. تیم ای هوم با انتشار توییتی درباره‌ی تغییرات صورت گرفته اظهار داشت:

ترکیب تیم ای‌هوم برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به این شکل است: vtFαded (بازیکن کری)، 897 (بازیکن خط میانی)، Faith_bian (بازیکن آفلنر)، XinQ (بازیکن ساپورتر)،y丶 (بازیکن هارد ساپورتر) و xiao8 (مربی). از Ferrari_430 و NeverEnd برای تمام مقام‌ها و خاطراتی که با هم داشتیم، سپاسگزاریم و در فصل تازه برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

استعفای لو “Ferrari_430” فیچی به‌منظور دنبال کردن فرصت‌های تازه، به معنای پایان کار این بازیکن افسانه‌ای Dota 2 با سازمان ای‌هوم است. در این میان، یانگ “NeverEnd” پو نیز تیم EHOME را ترک کرده است تا با هم‌تیمی سابق خود یعنی وانگ “old chicken” ژیونگ تیم خودشان را تشکیل بدهند. این اقدامات نه تنها باعث نهایی شدن ترکیب تیم EHOME برای آغاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ می‌شود، بلکه خروج چنگ “vtFαded” جیا هائو از تیم Chaos Esports Club را تایید می‌کند که باعث تضعیف بیشتر آن سازمان خواهد شد. با اینکه او بازیکن نسبتاً جدیدی است که اخیراً در اولین رویداد اینترنشنال خود شرکت کرده است، اما این بازیکن استعداد زیادی دارد و سازمان ای‌هوم عاشق سرمایه‌گذاری روی بازیکنان بااستعدادِ جوان است.

سازمان EHOME در طول سال‌های گذشته ثابت کرده است که می‌تواند بازیکنان بااستعداد و قدرتمندی را از سطوح پایین‌تر کشف کند

تانگ “897” جرویی تجربه‌ی کمتری نسبت به vtFαded دارد و بیشتر وقت خود را صرف بازی برای تیم‌های دسته دو چینی کرده است. ظاهراً تیم EHOME روی بازیکن اثبات نشده‌ای سرمایه‌گذاری کرده و امیدوار است که استعدادهای این بازیکن با بازی در رقابت‌های بزرگ‌تر شکوفا شود. امضای قرارداد با vtFαded کاملاً منطقی به نظر می‌رسد، اما اگر از زاویه‌ی دیگری به اجازه‌ی سازمان برای خروج Ferrari_430 و NeverEnd از تیم نگاه کنیم، احساس می‌کنیم که این حرکت اشتباه بوده است. بااین‌حال ای‌هوم در طول سال‌های گذشته ثابت کرده است که می‌تواند بازیکنان بااستعداد و قدرتمندی را از سطوح پایین‌تر کشف کند؛ بنابراین این تیم ممکن است با تانگ جرویی که به‌زودی به بازیکن خط میانی بزرگی تبدیل می‌شود، آینده‌ساز شود.

ژانگ “xiao8” نینگ نیز کار خود را به‌عنوان مربی تیم ای‌هوم در فصل تازه ادامه می‌دهد. اولین حضور تیم EHOME در این فصل نیز در مسابقات Midas Mode 2.0 است و در تاریخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) شاهد رقابت آن‌ها در براکت تیم‌های چینی این رویداد ویژه خواهیم بود. روز گذشته تیم سیکرت تایید کرد که در اولین رویداد میجور فصل حضور نخواهد داشت و بازیکنان الاینس نیز راه خود را از این سازمان جدا کردند تا زیر سایه‌ی سازمان دیگری در رقابت‌های فصل شرکت کنند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده