نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

آپدیت پاییز Dota Plus تعدادی از ویژگی‌های بتل پس The International 9 را به این سرویس اضافه می‌کند

بخش‌هایی از بتل پسِ مسابقات The International 9 با آپدیت پاییز به سرویس Dota Plus راه یافته که احتمالا بازیکنان را به عضویت دوباره در آن ترغیب می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پس از درخواست‌های بسیار کاربران، برخی از ویژگی‌های بتل پَس مسابقات The International 9 به‌عنوان بخش‌های ثابت به سرویس دوتا پلاس بازی Dota 2 اضافه شده است. درحال‌حاضر پاداش‌ها، قابلیت‌ها و چالش‌های جدیدی از طریق سرویس پولی Dota Plus در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که در میان آن‌ها گزینه‌ی Avoid Player و Chat Wheelهای قابل شخصی‌سازی بیش از سایر ویژگی‌های این سرویس خودنمایی می‌کنند. کمپانی ولو با انتشار توییتی درباره‌ی این به‌روزرسانی اظهار داشت:

آپدیت پاییز دوتا پلاس در دسترس قرار گرفت. به‌روزرسانیِ امروز پس از پایان بتل پَس مسابقات اینترنشنال ۹، چندین ویژگی را برای دوتا پلاس به ارمغان می‌آورد.

یک مجموعه آیتم زیبا برای هیروهای Lion ،Slardar و Crystal Maiden به بخش پاداش‌های سرویس دوتا پلاس اضافه شده است. همچنین در کنار این آیتم‌ها، ماموریت‌های جدیدی نیز برای فصل چهارم بخش Ranked بازی راه خود را به این سرویس باز کرده است تا بازیکنان را بیش از پیش درگیر کند. بااین‌حال، ماموریت‌های تازه‌ی بخش رنکد تنها چالش‌های جدید راه‌یافته به دوتا پلاس نیستند و تعداد زیادی ماموریت تازه برای هیروها وجود دارد که بازیکنان با تکمیل آن‌ها می‌توانند شاردهای بیشتری کسب کنند. علاوه‌بر این، ساپورترها در بازی‌های رنک به‌خاطر کمک به هم‌تیمی‌ها قادر به دریافت شاردهای بیشتری نیز خواهند بود که این موضوع، به لذت بازی در این نقش می‌افزاید.  

گزینه‌ی Avoid Player که اولین بار در بتل پَس مسابقات اینترنشنال 9 معرفی شد، یکی از ویژگی‌های پردرخواست کاربران بود که به‌صورت انحصاری به سرویس دوتا پلاس اضافه شده است و باعث جلوگیری از بازی دوباره با برخی از بازیکنان از پیش تعیین شده می‌شود. زمان‌سنج‌های مربوط‌به Pull کردن کریپ‌ها و پیشنهاد مکان برای کاشتن Ward‌ها نیز به این سرویس اضافه شده است و از حالا خلاصه‌ای از آسیب‌های دریافتی به تفکیک نوع به بازیکنان نشان داده می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین بخش پیشنهاد هیروی قدیمی را با ویژگی Friends and Foes که در بتل پَس امسال شاهدش بودیم، جایگزین می‌کند، صداهای تازه‌ی بیشتری را در بخش Chat Wheel در دسترس قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی  Chat Wheel با شکلک‌ها را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

کمپانی Valve در ادامه اعلام کرده است که صندوق Trove Carafe امسال تنها دو هفته‌ی دیگر در دسترس است و بر این اساس بازیکنانی که خواهان تهیه‌ی آن هستند، باید در فرصت باقیمانده اقدام به انجام این کار کنند. به نظر می‌رسد که جامعه‌ی طرفداران بازی Dota 2 تابه‌حال از تغییرات راضی بوده‌اند، اما اغلب بازیکنان اعتقاد دارند که گزینه‌ی Avoid Player نباید تنها مختص مشترکین سرویس دوتا پلاس باشد و برای به دست آوردن بهترین تجربه‌ی بازی، تمام بازیکنان باید بتوانند از این قابلیت بهره ببرند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.   


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده