نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

مسابقات Midas Mode 2.0 تیم‌های قهرمان اینترنشنال را گرد هم می‌آورد

این هفته مسابقات Midas Mode 2.0 برخی از بهترین تیم‌ها را از سرتاسر جهان دور هم جمع می‌کند تا برای جایزه‌ی ۱۵۰ هزار دلاری آن به رقابت بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که فهرست تیم‌های حاضر در تورنمنت Midas Mode 2.0 که با تلاش‌های طرفداران بازی Dota 2 از ورطه‌ی نابودی نجات یافت، اعلام شده است و حال طرفداران سراسر جهان می‌توانند از کمپانی ولو برای تغییر زمان برگزاری مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ که با این رویداد تداخل داشت، تشکر کنند. تعداد دوازده تیم برای جایزه‌ی ۱۵۰ هزار دلاری این رویداد به رقابت می‌پردازند و تیم‌ها در یکی از سه منطقه‌ی چین/جنوب‌شرقی آسیا، اروپا و امریکای شمالی/امریکای جنوبی دسته‌بندی می‌شوند.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این رویداد هیجان‌انگیز، تیم J.Storm، تیم beastcoast، تیم Fighting Pepegas، تیم Team Anvorgesa، تیم OG، تیم Sir Sadim's Stunners، تیم Alliance با ترکیبی که در مسابقات TI3 به قهرمانی رسید، تیم Natus Vincere با ترکیبی که در مسابقات TI1 به قهرمانی دست یافت، تیم Vici Gaming، تیم Burning's Legion، تیم Fnatic و تیم EHOME در تورنمنت مایدس مود 2 روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت که از طریق «این لینک» می‌توانید ویدیوی جذاب و تماشایی معرفی تیم‌های حاضر در مسابقات را در یوتیوب مشاهده کنید.

نه تنها قهرمان دو سال اخیر مسابقات اینترنشنال یعنی تیم اوجی با ترکیب کامل خود در این رویداد حاضر می‌شود، بلکه شاهد هیروی IO سفارشی آن‌ها در داخل بازی نیز خواهیم بود. اگر در پی دلیلی برای این مورد هستید، باید بگوییم که چه دلیلی بهتر از اینکه آنا هنوز بازنشسته نشده است! همان‌طور که پیش از این گفته شد، تیم‌های رویایی ناوی و الاینس با ترکیبی که در مسابقات The International اول و سوم به قهرمانی دست یافتند، در این رویداد حاضر می‌شوند که بسیار هیجان‌انگیز است.

اولین رویداد مایدس مود، دو سال پیش برگزار شد و به موفقیت چشم‌گیری دست یافت. در این تورنمنت تیم Optic Gaming در فینال مسابقات منطقه‌ی امریکای شمالی با نتیجه‌ی ۲-۳ تیم VGJ.Storm را از میان برداشت و جایزه‌ی خود را به مرکز پزشکی کودکانِ دالاس اهدا کرد. شما می‌توانید در بازه‌ی زمانی ۲ تا ۱۰ مهر (۲۴ سپتامبر تا ۲ اکتبر) به تماشای مسابقات Midas Mode 2.0 بنشینید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده