نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

ترکیب کامل تیم Ninjas in Pyjamas رشته Dota 2 اعلام شد

یک سال پس از بازگشت به صحنه‌ی رقابت‌های بازی Dota 2، تیم Ninjas in Pyjamas با یک ترکیب تازه به استقبال Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ می‌رود.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تیم Ninjas in Pyjamas برای شروع Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 دکمه‌ی ریست را فشرده و فهرست بازیکنانش را کاملاً تغییر داده است. در این میان تنها پیتر “ppd” دگر، کاپیتان تیم، از ترکیب سابق NiP در فهرست باقی مانده است. این تیم با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

فصل جدید با اهداف تازه. ترکیب تیم Ninjas in Pyjamas رشته Dota 2 به‌روز شد.

پس از پایان کار Ninjas in Pyjamas در تورنمنت سالانه‌ی The International 9 که نتیجه‌ای جز حذف آن‌ها در مرحله‌ی گروهی نداشت، این تیم تصمیم گرفت تا به غیر از پیتر دگر، راهش را از بقیه‌ی بازیکنان جدا کند. کاپیتان این تیم یعنی ppd که قهرمانی در مسابقات The International 5 را در کارنامه دارد، یک ترکیب جدید برای NiP تشکیل داده است و برای این منظور از هم‌تیمی سابقش یعنی ساحیل "Universe" آرورا و سه بازیکن نوظهور با نام‌های الیور "skitter" لپکو، مالث "Biver" وینتر و نیکو "Gunnar" لوپز برای پیوستن به تیم دعوت به عمل آورده است که به‌ترتیب در پست‌های سه، یک، چهار و دو بازی خواهند کرد.

ساحیل آرورا پس از ترک تیم Forward Gaming در اواسط فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به تیم دیگری ملحق نشده است. در طول چند سال گذشته مالث وینتر و الیور لپکو در کنار هم در اروپا و سپس در امریکای شمالی برای تیم Infamous بازی می‌کردند و پیش از مرحله‌ی مقدماتی مسابقات اینترنشنال ۹ از ترکیب تیم اینفیمس خارج شدند. نیکو لوپز نیز آخرین بار در ترکیب تیم Team Jinesbrus از منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا حضور داشت. از ترکیب سابق تیم Ninjas in Pyjamas، آدریان "Fata" ترینکس و ناتا "33" شاپیرا هر دو در یک تیم تازه که تاکنون نام آن اعلام نشده است، بازی خواهند کرد و این در حالی است که مارتین "Saksa" سازدوف این فصل را به استراحت می‌پردازد و مارکوس "Ace" هولگارد تابه‌حال به تیمی ملحق نشده است و رسماً به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود.

با وجود داشتن سه بازیکن از منطقه‌ی آمریکای شمالی، به نظر می‌رسد که تیم Ninjas in Pyjamas در این فصل برای منطقه‌ی اروپا بازی خواهد کرد؛ زیرا اردوگاه آموزشی و سازمان آن‌ها در سوئد مستقر است. البته درحال‌حاضر هیچ سخنی در این خصوص به میان نیامده است، اما مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور این فصل دوتا 2 که به‌صورت مشترک در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) برگزار می‌شود، این موضوع را مشخص خواهد کرد و مسیر آن‌ها را برای مسابقات اینترنشنال آتی تعیین می‌کند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب فهرست بازیکنان تیم NiP را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

  • الیور "skitter" لپکو
  • نیکو "Gunnar" لوپز
  • ساحیل "Universe" آرورا
  • مالث "Biver" وینتر
  • پیتر “ppd” دگر


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده