// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

Discord بخش Nitro Games Library را از اشتراک خود حذف خواهد کرد

Discord اعلام کرد که بخش Nitro Games Library را از اشتراک Nitro Subscription خود به‌دلیل عدم استفاده‌ی کاربران، در ماه اکتبر حذف خواهد کرد.

پس از گذشت حدودا یک سال از راه اندازی اشتراک Nitro Subscription، استودیو Discord قصد دارد بخش Nitro games را از این اشتراک حذف کند. این اتفاق درست زمانی اتفاق می‌افتد که سرویس اشتراک Nitro Subscription نزدیک به سالگرد یک سالگی خود بود.

برای آن دسته از شمایی که بی خبر هستید، Discord Nitro یک سرویس اشتراک ماهانه است که Nitro games جزیی از این اشتراک بود. علاوه‌بر بازی‌ها، این سرویس emoji‌های متحرک، گزینه‌های جدید شخصی سازی و محدودیت بارگذاری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بااین‌حال، Nitro games به بازیکنان اجازه‌ی تجربه‌ی تعداد محدودی از بازی‌ها را می‌داد.

طبق سایت Polygon، نماینده‌ای از استودیو Discord طی اعلامیه‌ای در مورد حذف بخش Nitro Games Library صحبت کرد. او گفت:

ما در طی سال گذشته از همه‌ی شما چیزهای زیادی آموختیم. ازطریق بازخوردهای ارزشمند شما مشخص شد که با وجود اینکه ما و بعضی از شما این بازی‌ها را بسیار دوست داریم، اکثریت مشترکین Nitro این بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند.

کاتالوگ Nitro games از تاریخ سه شنبه ۲۳ مهر ماه بسته خواهد شد. بازیکنانی که اشتراک دارند تا پایان تاریخ اشتراک خود به بازی‌های این مجموعه دسترسی خواهند داشت. Discord همچنین اعلام کرد که کاربرانی که مایل هستند عضویت خود را لغو کنند و هزینه‌ی این اشتراک را پس بگیرند، می‌توانند با تماس با این شرکت این کار را انجام دهند.

دیسکورد سرویس اشتراک Discord Nitro خود را با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه ادامه خواهد داد. این شرکت سقف حجم بارگذاری فایل را نیز به ۱۰۰ مگابایت افزایش می‌دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده